dan is het 20h00HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
-
Bram84
- Forum goeroe

- Berichten: 2281
- Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
- Locatie: Hierendaar
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
Als de grote wijzer op 12 en de kleine op 8 staat.
dan is het 20h00
dan is het 20h00
0 x
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
-
squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4031
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
-
henri
- Forum goeroe

- Berichten: 5494
- Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
- Locatie: Rotterdam
-
roylubbers
- Senior

- Berichten: 197
- Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
- Locatie: Enschede
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
caskstrength schreef:Neus: stal, paardenzweet, verse paardenvijgen, verse natte turf. Klinkt allemaal nasty, maar het ruikt prettig. Dat is des te meer het geval omdat het gepaard gaat met mooi fruit, room en groene kruiden.
Pun intended?

0 x
-
squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4031
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
caskstrength schreef:Nooit geroken?
Zo is even de stal inlopen.. Berta 34 staat momenteel toch op de loopband.
0 x
2 ∞ & →
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
henri schreef:zelfde notitie bij beryysaki en daveen?
Lemme check that...
*edit* opgelost. Thanks Henri!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4031
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
Sample 8-wise: kon het bij geen 1 voor mij bekende distillery plaatsen.. alleen de zurige neus deed mij denken aan de recentelijke Ardbeg 21 vandaar de verwijzing.. Al die Japanse zeewier/notenmix/Nori opmerkingen (ik) en Kay zijn opmerking over Azië zal het mij niet doen verbazen als het daar vandaar komt... WEIRD.
0 x
2 ∞ & →
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
squaadgras schreef:caskstrength schreef:Nooit geroken?
Zo is even de stal inlopen.. Berta 34 staat momenteel toch op de loopband.
Verwar je nu zo'n melkbeest met zo'n beest dat een edel dier moet voorstellen?
1 x
Affirmanti incumbit probatio
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
roylubbers schreef:caskstrength schreef:Neus: stal, paardenzweet, verse paardenvijgen, verse natte turf. Klinkt allemaal nasty, maar het ruikt prettig. Dat is des te meer het geval omdat het gepaard gaat met mooi fruit, room en groene kruiden.
Pun intended?
Hahahaha, niet eens opgevallen...
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
Bram84
- Forum goeroe

- Berichten: 2281
- Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
- Locatie: Hierendaar
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
Was een leuke om mee te eindigen... Zie net dat ik puntjes vergeten ben... 89/90ptn.
Een zeer mooi evenwicht tussen peat en de zoetigheid van wit fruit. Beetje warmte deed m nog meer openbloeien. Heerlijke dram dit... Als prijsje iet of wat leuk is, staat ie einde van deze week op mijn schap
Een zeer mooi evenwicht tussen peat en de zoetigheid van wit fruit. Beetje warmte deed m nog meer openbloeien. Heerlijke dram dit... Als prijsje iet of wat leuk is, staat ie einde van deze week op mijn schap

0 x
-
fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
Ik heb heel weinig ervaring met Aziatische whisky en totaal geen ervaring met peated Aziaten...
Maar ik vond het wel een mooie peated, dus ik laat me morgen verrassen!
Maar ik vond het wel een mooie peated, dus ik laat me morgen verrassen!
0 x
-
squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4031
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
Re: HWF VBT-8: Sample 8 (15 t/m 21 november)
Ik heb heel veel paarden...
Anyway... Paul.. leg mij eens uit.. waarom ruik je hieraan?

Anyway... Paul.. leg mij eens uit.. waarom ruik je hieraan?

0 x
2 ∞ & →
-
Bram84
- Forum goeroe

- Berichten: 2281
- Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
- Locatie: Hierendaar
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


