HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Het lijkt er op dat er een verkoudheid-modus heerst onder de proevers. Hopelijk heeft dat de smaak en het plezier niet te veel beïnvloed.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
MikerG
- Top bijdrager

- Berichten: 849
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Nou ik zal wel te veel sherry bommen drinken, want de rozijnen haalde ik er niet uit in ieder geval... 

1 x
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
-
MikerG
- Top bijdrager

- Berichten: 849
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31
-
fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
caskstrength schreef:Het lijkt er op dat er een verkoudheid-modus heerst onder de proevers. Hopelijk heeft dat de smaak en het plezier niet te veel beïnvloed.
Nou... Ik hoop dat ie snel overgaat zodat ik aan sample 7 kan beginnen. Zo is het toch wel minder...
Ik heb nog een restje van nr 6 over, om te proeven als de neus weer mee wil werken!
0 x
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Weinig reacties, zijn we het verder allemaal eens?
Ik meen toch gedachten richting Iers, grain, en bepaalde single malt-distilleerderijen te hebben gezien...
Ik meen toch gedachten richting Iers, grain, en bepaalde single malt-distilleerderijen te hebben gezien...
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Nou dat zware sherry verhaal is me even totaal ontgaan eerlijk gezegd.
Maar als ik nu aan het flesje ruik snap ik het wel, geen idee wat er woensdag met m'n neus aan de hand was.....
Maar als ik nu aan het flesje ruik snap ik het wel, geen idee wat er woensdag met m'n neus aan de hand was.....
0 x
-
Nino
- Forum goeroe

- Berichten: 2484
- Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Echt wel Vanille! Beetje bitter en zurig..
Kan maar zo Bourbon met Olorosso finish zijn!
Kan maar zo Bourbon met Olorosso finish zijn!
0 x
-
Peter87
- Forum goeroe

- Berichten: 4021
- Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Ja ik heb in principe wel een meninkje... maar die heb ik ook niet onder stoelen of banken gestoken.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
Nino
- Forum goeroe

- Berichten: 2484
- Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Peter87 schreef:Ja ik heb in principe wel een meninkje... maar die heb ik ook niet onder stoelen of banken gestoken.
Hele mooie theorie en goed doordacht!
Zou badass zijn als dat hem is.. benieuwd of de organisatie je even uit de droom helpt of verdacht stil blijft
1 x
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Laat ik het zo vragen: kunnen degenen die op het spoor van single malt zaten voorstellen dat iemand een grain of een Ier verwacht, en Vice versa?
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
Nino schreef:Peter87 schreef:Ja ik heb in principe wel een meninkje... maar die heb ik ook niet onder stoelen of banken gestoken.
Hele mooie theorie en goed doordacht!
Zou badass zijn als dat hem is.. benieuwd of de organisatie je even uit de droom helpt of verdacht stil blijft
tot morgen
2 x
Affirmanti incumbit probatio
-
Peter87
- Forum goeroe

- Berichten: 4021
- Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
caskstrength schreef:Laat ik het zo vragen: kunnen degenen die op het spoor van single malt zaten voorstellen dat iemand een grain of een Ier verwacht, en Vice versa?
Nee daar kan ik totaal niks mee idd. Dat kleine lijm geurtje heb ik ook wel opgepikt maar dat was zo snel weer weg dat ik er nooit aan heb gedacht.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
defeatless schreef:Nou dat zware sherry verhaal is me even totaal ontgaan eerlijk gezegd.
Maar als ik nu aan het flesje ruik snap ik het wel, geen idee wat er woensdag met m'n neus aan de hand was.....
Santans Anus...?

1 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1850
- Lid geworden op: 21 Jun 2013, 20:13
Re: HWF VBT-8: Sample 6 (1 t/m 7 november)
defeatless schreef:Nou dat zware sherry verhaal is me even totaal ontgaan eerlijk gezegd.
Maar als ik nu aan het flesje ruik snap ik het wel, geen idee wat er woensdag met m'n neus aan de hand was.....
Zware sherry is me inderdaad ook ontgaan.
Dan was de Millstone véél zwaardere sherry. Rozijnen heb ik hier ook niet echt gemerkt.
Zoals ik al schreef denk ik eerder aan een refill sherry of een fino. Die zijn meestal niet zo zwaar.
Aan grain heb ik dit keer niet gedacht omdat ik het typische grainprofiel niet herkende.
Irish had ik wel op m'n notities geschreven maar uiteindelijk geschrapt omdat deze niet overeenkwam met de Irish die ik al geproefd heb.
Nu heb ik wel zéér weinig sherried Irish whiskey's gedronken.
1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten
