HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
-
Erik Elixir
- Senior

- Berichten: 419
- Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
- Locatie: Bunschoten-Spakenburg
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Ik ga even mijn hoofd over een grindtegel schuren.... wtf
1 x
-
Nino
- Forum goeroe

- Berichten: 2484
- Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
caskstrength schreef:Nino schreef:caskstrength schreef:
![]()
Geen wonder dat het weer genieten was met die notes of niet?
Dat ene moment.... onbetaalbaar. Voor de rest is er <<zo'n creditcard>>
Kan ook ff niks anders bedenken dan; goed gespeeld mannen

1 x
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
-
Peter87
- Forum goeroe

- Berichten: 4021
- Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
defeatless schreef:ik doe ff niet meer mee
Ik dacht dat je sowieso voor spek en bonen meedeed joh

4 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1850
- Lid geworden op: 21 Jun 2013, 20:13
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Wacht eens even, Die Girvan was al een eigen project...
Hebben jullie nu gezellig zitten blenden op een zondagnamiddag?
Hebben jullie nu gezellig zitten blenden op een zondagnamiddag?

0 x
-
andre8x8
- Top bijdrager

- Berichten: 587
- Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01
-
Peter87
- Forum goeroe

- Berichten: 4021
- Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Een blend van de andere 7 samples.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
Dre
- Forum goeroe

- Berichten: 3044
- Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
- Locatie: Breda
-
WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Oogadal schreef:Not even close gents..... Keep 'm coming
Hé Ed,
Dit was toch die variant met de TURV er in?
2 x
Affirmanti incumbit probatio
-
Dre
- Forum goeroe

- Berichten: 3044
- Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
- Locatie: Breda
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Oogadal schreef:Not even close gents..... Keep 'm coming
Toch niet zo'n Campbeltown Loch hè?

0 x
-
WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
caskstrength schreef:Oogadal schreef:Not even close gents..... Keep 'm coming
Hé Ed,
Dit was toch die variant met de TURV er in?
Nee, die komt nog

3 x
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
was het maar spek en bonen, dan was het nog wat.
Hier kon ik wederom geen punt aan draaien.
Hier kon ik wederom geen punt aan draaien.
0 x
-
Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
- Locatie: Den Haag
-
RvdB
- Top bijdrager

- Berichten: 865
- Lid geworden op: 08 Apr 2015, 10:39
Re: HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Well, als je het hebt over een cliffhanger,...damnn. Géén single malt!! Misschien dan toch een blended malt? Of een double barrel? Oehoehoe spannend tot vanavond 

0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

