HWF VBT-8: Ik doe mee!
-
Matti
- Moderator

- Berichten: 4435
- Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
- Locatie: Zutphen
HWF VBT-8: Ik doe mee!
Wil je meedoen aan VBT-8? Schrijf je dan hier in door een bericht te posten. Je mag naast jezelf maximaal 1 ander forumlid inschrijven. Inschrijvingen zijn pas definitief na betaling van de kosten binnen 7 dagen. Als je je hebt ingeschreven krijg je van mij toegang tot het onderwerp waarin de betalingsgegevens staan.
Deelnemers VBT-8 (vol)
v = betaald en dus bevestigd
1. Matti v
2. Oogadal v
3. caskstrength v
4. nigel_tufnel v
5. MikerG v
6. Peter87 v
7. Henri v
8. Nino v
9. gerritbakker57 v
10. MBC v
11. Dre v
12. Bram84 v
13. Noxa v
14. Ter veld v
15. Joris v
16. roylubbers v
17. squaadgras v
18. Laurens v
19. EMalt v
20. WhiskyclubSpakenburg & Willem vd K v
21. Nederland-paraat v
22. Skiddilly v
23. Wouter1981 v
24. Nickolaas v
25. Berrysaki v
26. Amputeck v
27. fjharms v
28. mer1973 v
29. Rien68 v
30. edwinedje v
31. andre8x8 v
32. -Roy- v
33. Azer85 v
34. Daveen v
35. turfsmurf v
36. Soundwave v
37. RvdB v
38. defeatless v
39. Daytona955 v
40. Kay v
41. Appie v
42. Bert71 v
Reservelijst
1. Jonadiwi
2. hoogheid2015
3. Peater
4. Cygnus
5. jdoucet
Deelnemers VBT-8 (vol)
v = betaald en dus bevestigd
1. Matti v
2. Oogadal v
3. caskstrength v
4. nigel_tufnel v
5. MikerG v
6. Peter87 v
7. Henri v
8. Nino v
9. gerritbakker57 v
10. MBC v
11. Dre v
12. Bram84 v
13. Noxa v
14. Ter veld v
15. Joris v
16. roylubbers v
17. squaadgras v
18. Laurens v
19. EMalt v
20. WhiskyclubSpakenburg & Willem vd K v
21. Nederland-paraat v
22. Skiddilly v
23. Wouter1981 v
24. Nickolaas v
25. Berrysaki v
26. Amputeck v
27. fjharms v
28. mer1973 v
29. Rien68 v
30. edwinedje v
31. andre8x8 v
32. -Roy- v
33. Azer85 v
34. Daveen v
35. turfsmurf v
36. Soundwave v
37. RvdB v
38. defeatless v
39. Daytona955 v
40. Kay v
41. Appie v
42. Bert71 v
Reservelijst
1. Jonadiwi
2. hoogheid2015
3. Peater
4. Cygnus
5. jdoucet
1 x
Matthijs, whiskynerd.
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1850
- Lid geworden op: 21 Jun 2013, 20:13
-
MikerG
- Top bijdrager

- Berichten: 849
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31
-
Peter87
- Forum goeroe

- Berichten: 4021
- Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Re: HWF VBT-8: Ik doe mee!
Ik en Henri doen mee
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
Nino
- Forum goeroe

- Berichten: 2484
- Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
- Locatie: Drenthe
-
MBC
- Top bijdrager

- Berichten: 610
- Lid geworden op: 02 Jan 2014, 20:22
- Locatie: Weesp
Re: HWF VBT-8: Ik doe mee!
Ik doe graaaaag mee 

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
-
Dre
- Forum goeroe

- Berichten: 3044
- Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
- Locatie: Breda
-
Bram84
- Forum goeroe

- Berichten: 2281
- Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
- Locatie: Hierendaar
-
Noxa
- Senior

- Berichten: 219
- Lid geworden op: 23 Sep 2015, 09:12
-
Ter veld
- Senior

- Berichten: 373
- Lid geworden op: 09 Feb 2014, 13:28
- Locatie: Drenthe
-
Joris
- Senior

- Berichten: 176
- Lid geworden op: 19 Feb 2015, 18:58
- Locatie: Amsterdam
-
roylubbers
- Senior

- Berichten: 197
- Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
- Locatie: Enschede
-
squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4031
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
Re: HWF VBT-8: Ik doe mee!
Ik ook!
En ik schrijf Laurens ook graag in!
Dus:
squaadgras
Laurens
Thanks CS & Oogie!
En ik schrijf Laurens ook graag in!
Dus:
squaadgras
Laurens
Thanks CS & Oogie!
1 x
2 ∞ & →
-
EMalt
- Actief lid

- Berichten: 95
- Lid geworden op: 31 Okt 2014, 17:19
-
Erik Elixir
- Senior

- Berichten: 419
- Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
- Locatie: Bunschoten-Spakenburg
Re: HWF VBT-8: Ik doe mee!
Yessss, ik geef mij graag weer op samen met mijn maatje Willem (vd K) voor één set!
Dat worden toch zeker weer een paar mooie avondjes proeven... kijk er weer naar uit.
Alvast bedankt voor de oragnisatie
Dat worden toch zeker weer een paar mooie avondjes proeven... kijk er weer naar uit.
Alvast bedankt voor de oragnisatie
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


