HWF VBT-8 "The Odd & The Famous" aankondiging
HWF VBT-8 "The Odd & The Famous" aankondiging
Lang gewacht, toch gekomen... De Het Whisky Forum Virtuele Blind Tasting 8 zal eind september van start gaan. Specifiek zal de editie van dit jaar lopen van 26 september tot 7 november. De VBT is een tasting waarbij je 6 blinde samples (met slechts een nummer op het etiket dus) van 5cl krijgt thuisgestuurd die over 6 weken (1 per week) worden geproefd, geroken, beoordeeld, bediscussieerd, beschreven...
VBT8 wordt anders dan andere keren georganiseerd door twee van onze forumleden: Oogadal (Edwin) en caskstrength (Paul), met hier en daar wat hulp van ondergetekende. Zij nemen de selectie van de whiskies, verzending en publicaties/onthullingen tijdens de tasting voor hun rekening, het is dus voor een heel groot deel hun tasting!
Iedereen is welkom, van uiterste beginner tot doorgewinterde aficionado. We zien graag van iedere deelnemer samplenotities (die worden dan per week gebundeld, waarna discussie kan plaatsvinden voor de onthulling van de identiteit van het sample). Je notities mogen zo uitgebreid of basaal zijn als je zelf wil.
Aanmelden kan in een speciaal aanmeldonderwerp. Dit zal online komen op woensdag 1 juni, om 20:00. Deelname gaat op volgorde van aanmelding en is pas definitief als het verschuldigde bedrag (dat wederom gelijk is gebleven op €43) binnen 7 dagen na aanmelding wordt voldaan. Om tegemoet te komen aan eventuele vakantie vierende leden mag een forumlid naast zichzelf maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.
Meer algemene info: HWF VBT-8: Algemene Info
VBT8 wordt anders dan andere keren georganiseerd door twee van onze forumleden: Oogadal (Edwin) en caskstrength (Paul), met hier en daar wat hulp van ondergetekende. Zij nemen de selectie van de whiskies, verzending en publicaties/onthullingen tijdens de tasting voor hun rekening, het is dus voor een heel groot deel hun tasting!
Iedereen is welkom, van uiterste beginner tot doorgewinterde aficionado. We zien graag van iedere deelnemer samplenotities (die worden dan per week gebundeld, waarna discussie kan plaatsvinden voor de onthulling van de identiteit van het sample). Je notities mogen zo uitgebreid of basaal zijn als je zelf wil.
Aanmelden kan in een speciaal aanmeldonderwerp. Dit zal online komen op woensdag 1 juni, om 20:00. Deelname gaat op volgorde van aanmelding en is pas definitief als het verschuldigde bedrag (dat wederom gelijk is gebleven op €43) binnen 7 dagen na aanmelding wordt voldaan. Om tegemoet te komen aan eventuele vakantie vierende leden mag een forumlid naast zichzelf maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.
Meer algemene info: HWF VBT-8: Algemene Info
5 x
Matthijs, whiskynerd.
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Re: HWF VBT-8 "The Odd & The Famous" aankondiging
Yes ik doe mee! Ik vind de 43% tasting erg leuk, dus hongerig voor meer.
0 x
- defeatless
- Moderator

Ik doe mee, maar alleen als we niet 6 obscure Grouse samples krijgen.
Beloofd?
Beloofd?
0 x
Hier kijk ik naar uit.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Dit klinkt zeer aanlokkelijk, 1 juni maar alvast met een dikke stift markeren op de kalender 

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

defeatless schreef:Ik doe mee, maar alleen als we niet 6 obscure Grouse samples krijgen.
Beloofd?
Vooruit, beloofd. Het zijn 5 FG's en 1 Glen Talloch met chocomel.
Alle gekheid op een stokje: komt goed! De titel is wel zo gekozen omdat er naast bekendere merken ook wat minder voor de hand liggende drams tussen zullen zitten, maar degene die ons kent weet dat dit geen bocht van de onderste plank is. Wie dacht dat de titel op Edwin en mij slaat, die heeft het dus mis
3 x
Affirmanti incumbit probatio
Nice!
- Bijlagen
-
- 64946584.jpg (145.81 KiB) 3812 keer bekeken
2 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

- edwinedje
- Forum goeroe

Tof... Ik schrijf 1 juni op in de agenda...
PS: Willen we Edwin gewoon Oogadaal blijven noemen.
Schrik me steeds een hoedje als ik mijn naam zie staan

PS: Willen we Edwin gewoon Oogadaal blijven noemen.
Schrik me steeds een hoedje als ik mijn naam zie staan

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Fantastisch weer, ik kijk er naar uit
PS: Staat het aantal maximale deelnemers al weer vast op 42? Of houden jullie b.v. de mogelijkheid open om afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen dit in een veelvoud van 21 (= 1 fles) te verhogen? Volgens mij was er vorige keer al zoveel animo dat er bijna een 3e fles mogelijk was geweest.

PS: Staat het aantal maximale deelnemers al weer vast op 42? Of houden jullie b.v. de mogelijkheid open om afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen dit in een veelvoud van 21 (= 1 fles) te verhogen? Volgens mij was er vorige keer al zoveel animo dat er bijna een 3e fles mogelijk was geweest.

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
caskstrength schreef:Vooruit, beloofd. Het zijn 5 FG's en 1 Glen Talloch met chocomel.
Alle gekheid op een stokje: komt goed! De titel is wel zo gekozen omdat er naast bekendere merken ook wat minder voor de hand liggende drams tussen zullen zitten, maar degene die ons kent weet dat dit geen bocht van de onderste plank is. Wie dacht dat de titel op Edwin en mij slaat, die heeft het dus mis
Ergens verwacht ik toch wel dat Oogadal er stiekem een Finlaggan in fietst...

2 x
Melchior
- caskstrength
- Forum goeroe

Gelukkig ben ik er dan nog bij om te veto'en

2 x
Affirmanti incumbit probatio
Nee Edwin is allergisch voor ondermaatse kwaliteit.
Dat zit wel snor.
Dat zit wel snor.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”