HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

De achtste "blinde" forum-proeverij.

Welke score geef je de sample?

Peiling eindigde op 21 Okt 2016, 20:03

t/m 54
0
Geen stemmen
55 - 59
0
Geen stemmen
60 - 64
0
Geen stemmen
65 - 69
0
Geen stemmen
70 - 74
0
Geen stemmen
75 - 79
3
10%
80 - 84
9
30%
85 - 89
18
60%
90 - 94
0
Geen stemmen
95 of meer
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 10 Okt 2016, 20:55

caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:


Smaaknotitie van Oogie?
1 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Nino » 10 Okt 2016, 20:55

caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:

Dat je er niet zo'n mooi verhaal als de vorige heb bijgezet?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1063
Lid geworden op: 23 Sep 2014, 11:54
Locatie: limburg
Contact:

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 10 Okt 2016, 20:56

caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:

dat iedereen het een verrassing vind?
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 10 Okt 2016, 20:56

caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:

Dat we snel moeten bestellen als deze wordt bekendgemaakt. Een koopje is zo weer weg... :gnif
0 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 10 Okt 2016, 20:58

Helaas, nog niemand gaat door voor het gouden polshorloge... :lol:
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor fjharms » 10 Okt 2016, 20:59

caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:

Dat we het niet eens zijn of het nu juist een hoog of laag ABV is?

En ja, ook dat niemand het over Orcs in Mordor heeft?
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 10 Okt 2016, 21:00

Nino schreef:
caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:

Dat je er niet zo'n mooi verhaal als de vorige heb bijgezet?


Morgen is proza-avond ;)
1 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 10 Okt 2016, 21:01

Dubbele rijping vind ik een interessant gegeven...
0 x

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Nino » 10 Okt 2016, 21:01

fjharms schreef:
caskstrength schreef:Valt jullie verder niets op? :roll:

Dat we het niet eens zijn of het nu juist een hoog of laag ABV is?

En ja, ook dat niemand het over Orcs in Mordor heeft?

:P


Ehhhh dat Soundwave de kortste note evahhh heeft?
Matti het niet aandurfde met sample 2?
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 10 Okt 2016, 21:02

Ik zie dat er iemand is die denkt dat het een bourbon is..., een Mortlach....

En verder zijn jullie het roerend eens :P
2 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 10 Okt 2016, 21:03

Bram84 schreef:Dubbele rijping vind ik een interessant gegeven...


Heeft Edwin stiekem z'n Girvan uit z'n Sherry-octave gehaald?
5 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 10 Okt 2016, 21:03

Oogadal schreef:Ik zie dat er iemand is die denkt dat het een bourbon is..., een Mortlach....

En verder zijn jullie het roerend eens :P

Odd & Famous, toch?
1 x

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 10 Okt 2016, 21:04

squaadgras schreef:
Bram84 schreef:Dubbele rijping vind ik een interessant gegeven...


Heeft Edwin stiekem z'n Girvan uit z'n Sherry-octave gehaald?


BAM... gedachte +1 :lekker
0 x

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 10 Okt 2016, 21:05

Kan der mooi een Bunna Stoicha in... :bigsmile
1 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: HWF VBT-8: Sample 2 (4 t/m 10 oktober)

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 10 Okt 2016, 21:05

squaadgras schreef:Kan der mooi een Bunna Stoicha in... :bigsmile

Whoop whoop
0 x


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten