Als ik in de tweede sessie binnenkort maar niet ten onder ga aan tunnelvisie...

Ik verwacht dat het demasqué van dinsdag spannender zal zijn dan vorige week.caskstrength schreef:Wederom met Zwisterse precisie zal morgen om 20:00 uur een overzicht van de notities gemaakt worden. Misschien is er dan al wel genoeg te bespreken.Ik verwacht dat het demasqué van dinsdag spannender zal zijn dan vorige week.

Peter87 schreef:caskstrength schreef:Wederom met Zwisterse precisie zal morgen om 20:00 uur een overzicht van de notities gemaakt worden. Misschien is er dan al wel genoeg te bespreken.Ik verwacht dat het demasqué van dinsdag spannender zal zijn dan vorige week.
Deze keer minder Zwitsers lijkt me![]()
Dat mag ik toch wel zeggen denk ik
Nino schreef:Vanavond bekendmaking van de notes en voetbal.. gaan ze weer gezellig vinden denk ik thuis?

RvdB schreef:Nino schreef:Vanavond bekendmaking van de notes en voetbal.. gaan ze weer gezellig vinden denk ik thuis?
"Schat, is vanavond niet die ene groepsles die je zo leuk vindt,...."
"

RvdB schreef:Nino schreef:Vanavond bekendmaking van de notes en voetbal.. gaan ze weer gezellig vinden denk ik thuis?
"Schat, is vanavond niet die ene groepsles die je zo leuk vindt,...."
Wouter1981 schreef:"Schat, moest je niet naar de puf club vanavond?""Ja lieverd, maar vanavond is de partner les, dus je moet mee"
""

RvdB schreef:Wouter1981 schreef:"Schat, moest je niet naar de puf club vanavond?""Ja lieverd, maar vanavond is de partner les, dus je moet mee"
""
Partner workouts. Most gayest thing evahhh![]()

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten