Dre schreef:Ik ken geen enkele twijfel, ik weet zeker dat ik zoiets nog nooit eerder gedronken heb
Ik weet het niet eigenlijk....
Dre schreef:Ik ken geen enkele twijfel, ik weet zeker dat ik zoiets nog nooit eerder gedronken heb

Maar ik denk dat als jullie denken te weten wat ik denk dat de gedachte is dat het bedachte niet bedenkelijk is.. maargoed dat denk ik.squaadgras schreef:Er wordt hier heel wat afgedacht zeg..Maar ik denk dat als jullie denken te weten wat ik denk dat de gedachte is dat het bedachte niet bedenkelijk is.. maargoed dat denk ik.

caskstrength schreef:Al 15 notities van de in totaal 42 deelnemers (inclusief organisatoren). Gaat lekker! We vermaken ons trouwens best met jullie notities.

Nino schreef:caskstrength schreef:Al 15 notities van de in totaal 42 deelnemers (inclusief organisatoren). Gaat lekker! We vermaken ons trouwens best met jullie notities.
Wat staat er zoal Paul?

Nickolaas schreef:De helft van de sample is op, de rest bewaar ik tot na de VBT. Ik vind dit nu al steengoed, zo'n VBT. Wat ook mooi is; geen flauw idee hebben en dan toch lekker specifiek gokken.
. Althans, zo leek het
.

henri schreef::nat.........
![]()
![]()

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast