HWF VBT-8: VBT Café
- defeatless
- Moderator

Re: HWF VBT-8: VBT Café
Ik kan die chocolaatjes maar moeilijk uit elkaar houden. Althans voor deze week heb ik keuze uit drie. Ik denk dat ik de goeie heb gehad, maar vind het toch lastig.....
Deze matchtte mijns inziens minder dan de vorige, maar het kan dus zijn dat ik de verkeerde op heb....
Wel een leuk idee overigens! Mijn mooiste en eerste ervaring met chocolade en whisky was op een festival. Eerst een slokje Auchentoshan 18 zonder chocolade, dan chocolade eten en dan weer een slokje. Een openbaring!
Deze matchtte mijns inziens minder dan de vorige, maar het kan dus zijn dat ik de verkeerde op heb....
Wel een leuk idee overigens! Mijn mooiste en eerste ervaring met chocolade en whisky was op een festival. Eerst een slokje Auchentoshan 18 zonder chocolade, dan chocolade eten en dan weer een slokje. Een openbaring!
0 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

defeatless schreef:Ik kan die chocolaatjes maar moeilijk uit elkaar houden. Althans voor deze week heb ik keuze uit drie. Ik denk dat ik de goeie heb gehad, maar vind het toch lastig.....
Dat probleem had ik ook - ze leken niet (genoeg) op de foto's. Ik heb daarom om extra kenmerken gevraagd (via PB) en nu denk ik dat ik de meeste wel correct heb... Maar geen garanties...
0 x
defeatless schreef:Ik kan die chocolaatjes maar moeilijk uit elkaar houden. Althans voor deze week heb ik keuze uit drie. Ik denk dat ik de goeie heb gehad, maar vind het toch lastig.....
Ha, ik ook ooit met een Auchentoshan, de Three Wood. Sindsdien zorg ik regelmatig dat ik een stuk pure chocola met hoog cacao % in de buurt heb als ik een op sherryvat gerijpte whisky drink. Heerlijk.
Ik dacht dan ook eigenlijk dat chocola enkel met sherrybommetjes zou matchen, maar die gedachte gaat deze VBT ongetwijfeld onderuit maaien.
Dus sowieso een ontzettend leuk idee om die matchende bonbons erbij te doen!

0 x
Peter87 schreef:Vraag het anders aan Henri. Dan weet je iig wat het niet is.
ik meen mij te herinneren dat je met de proefolympics een stuk onder mij was geëindigd..
0 x
Er staat altijd een schermpje open op m'n computer. 

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
henri schreef:Peter87 schreef:Vraag het anders aan Henri. Dan weet je iig wat het niet is.
ik meen mij te herinneren dat je met de proefolympics een stuk onder mij was geëindigd..
Daar heb ik de laatste 6 whisky's niet eens van geproefd

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:henri schreef:Peter87 schreef:Vraag het anders aan Henri. Dan weet je iig wat het niet is.
Daar heb ik de laatste 6 whisky's niet eens van geproefd
tuurlijk..
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Waren toch Paralympics Henri...?
Proeven met hindernissen; alsof je de 100 meter sprint loopt met een horde op 55 meter en nog een diepe kuil op 84 meter
Proeven met hindernissen; alsof je de 100 meter sprint loopt met een horde op 55 meter en nog een diepe kuil op 84 meter

0 x
Oogadal schreef:Waren toch Paralympics Henri...?
Zat wel iets met vergelijkbare score bij ja

0 x
henri schreef:tuurlijk..
Nino schreef:Ondanks dat toch scores gegeven?
Ik heb het aan een niet nader te noemen derde gevraagd

1 x
Whiskydudes
Peter87 schreef:henri schreef:tuurlijk..Nino schreef:Ondanks dat toch scores gegeven?
Ik heb het aan een niet nader te noemen derde gevraagd
Klopt. Jij had alles met soren besproken
0 x
De laatste 6 dus gewoon overgenomen zonder te proeven. Of gewoon iets ingevuld na alleen aan het flesje te hebben geroken.
Het was mij te veel en te veel verplichting die paralympics. Ik kwam er op den duur niet meer aan toe.
Dit is een veel leuker concept. Alle tijd om een dram op je gemakt een keer of 2-3 te proeven.
Het was mij te veel en te veel verplichting die paralympics. Ik kwam er op den duur niet meer aan toe.
Dit is een veel leuker concept. Alle tijd om een dram op je gemakt een keer of 2-3 te proeven.
0 x
Whiskydudes
Hier ook maar even rustig meelezen, met sample #2 in het glas, welke een stuk beter bevalt dan #1.
Daar kon ik echt niets mee. Misschien zaterdag in IJmuiden nog maar eens bij de dame van Santis langslopen, wat nog best een leuk ding is ook eigenlijk...
Daar kon ik echt niets mee. Misschien zaterdag in IJmuiden nog maar eens bij de dame van Santis langslopen, wat nog best een leuk ding is ook eigenlijk...
1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”