HWF VBT-8: Sample 4 (18 t/m 24 oktober)
- defeatless
- Moderator

Re: HWF VBT-8: Sample 4 (18 t/m 24 oktober)
klopklop!!!
[edit] we waren tegelijkertijd!! [/edit]
[edit] we waren tegelijkertijd!! [/edit]
Laatst gewijzigd door defeatless op 24 Okt 2016, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

defeatless schreef:klopklop!!!
Ef vijf
1 x
Affirmanti incumbit probatio
- defeatless
- Moderator

ik moet m'n glazen beter leren spoelen denk ik zo.
Ik vond het maar een zuur goedje. Iets wat ik alleen bij Dailuaine zo heb ervaren. Zou het geen F&F zijn?
Maar goed aangezien ik weer ben die zo denkt, zal ik er weer naast zitten.
Ik vond het maar een zuur goedje. Iets wat ik alleen bij Dailuaine zo heb ervaren. Zou het geen F&F zijn?
Maar goed aangezien ik weer ben die zo denkt, zal ik er weer naast zitten.
Laatst gewijzigd door defeatless op 24 Okt 2016, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Dit was kennelijk voor iedereen een vreemde dram... het gaat ook weer alle kanten op met de smaakjes en reukjes 

1 x
Nino schreef:Dit was kennelijk voor iedereen een vreemde dram... het gaat ook weer alle kanten op met de smaakjes en reukjes
En vooral ook met de genoemde distilleries deze keer

0 x
Echt alle kanten, maar Glendronach Nino?
Vooral veel gras gelezen.
Gisteren na het insturen van m'n notes, nog eens geproefd. Had nog een restje in m'n glas. Tijd doet inderdaad wonderen bij deze dram.
Een grain is het niet volgens mij, ofwel kan ie de karakteristieken wel heul goed verbergen.
Gisteren na het insturen van m'n notes, nog eens geproefd. Had nog een restje in m'n glas. Tijd doet inderdaad wonderen bij deze dram.
Een grain is het niet volgens mij, ofwel kan ie de karakteristieken wel heul goed verbergen.
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Gelukkig, ik bevind me in goed gezelschap want ik had geen enkel idee waar deze naar toe ging. Ik vond het in ieder geval een erg leuke dram 

0 x
Bram84 schreef:Echt alle kanten, maar Glendronach Nino?
dat is ook waarom ik aan een blend denk waar een portie graan door zit
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Tja het moet niet te gemakkelijk zijn hè...
Maar serieuzer: het kan geen kwaad om een keer een wat lastigere dram er tussen te hebben. Uit de scores van jullie notities op te maken is dit tot nu toe de favoriet in het stel. Hij krijgt een gemiddelde van 86,90. Stel je voor dat dit een Glen Talloch + zou zijn...
Maar serieuzer: het kan geen kwaad om een keer een wat lastigere dram er tussen te hebben. Uit de scores van jullie notities op te maken is dit tot nu toe de favoriet in het stel. Hij krijgt een gemiddelde van 86,90. Stel je voor dat dit een Glen Talloch + zou zijn...

2 x
- caskstrength
- Forum goeroe

henri schreef:dat is ook waarom ik aan een blend denk waar een portie graan door zit
zonder iets verklappen: daar heb je helemaal gelijk in

4 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Heb echt totaal niks nuttigs melden om mee na te tafelen.. wacht dus maar op morgen
. Was verder een prima sample wat mij betreft, licht lijmpje/nagellakje oid. in de neus maar vond het te weinig om direct aan een grain/blend te linken.. we shall see.
Laatst gewijzigd door TurboMcKwek op 24 Okt 2016, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 ∞ & →
caskstrength schreef: Stel je voor dat dit een Glen Talloch + zou zijn...
Dat zou dan héél fijn zijn want dan zouden we voor zeer weinig een hele lekkere dram kunnen scoren
Maar 'ergens' denk ik toch niet dat het een Talloch is...
0 x
Ik moet bekennen dat ik dit sample eigenlijk best wel kon waarderen. Ben normaal echt een sherry'd of peat & sherry liefhebber, uitgesproken smaken zijn mijn ding, maar de subtiele fruitsmaken in combinatie met het volle mondgevoel van deze dram vond ik echt prima te blaffen 

3 x
Bram84 schreef:maar Glendronach Nino?
Haalde er ook veel Dronach-achtigs uit (al heb ik op een specifieke oude blend gegokt die ik recent heb geproefd en waar ik ook veel van Glendronach in herkende), zal er dan met Nino mogelijk dik naast zitten
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”