HWF VBT-8: VBT Café
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: HWF VBT-8: VBT Café
Zo, de meeste pakketjes zijn de deur uit! Mis nog een adres en er gaat nog wat handmatig in de buurt, als alles goed gaat heeft iedereen zijn pakket zaterdag in huis. Behalve Joris, want zijn adres heb ik niet...; als iemand dat heeft graag per PB.
NB; niet iedereen heeft een mail gekregen, alleen de 'vaste klanten' waarvan ik een mailadres had. Dus heb je geen mail ontvangen; geen paniek.
NB; niet iedereen heeft een mail gekregen, alleen de 'vaste klanten' waarvan ik een mailadres had. Dus heb je geen mail ontvangen; geen paniek.

11 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Oogadal schreef:NB; niet iedereen heeft een mail gekregen, alleen de 'vaste klanten' waarvan ik een mailadres had. Dus heb je geen mail ontvangen; geen paniek.
Gelukkig!
ik begon me al zorgen te maken..,
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Deze 'vaste klant' heeft z'n mail ontvangen.
Goed bezig heren... Kijk er naar uit.
Wordt sowieso een top editie, geen twijfel mogelijk
Goed bezig heren... Kijk er naar uit.
Wordt sowieso een top editie, geen twijfel mogelijk
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

We gaan er iets langer over doen, maar dat komt jullie smaakpapillen hopelijk ten goede: HWF VBT-8: Algemene Info
2 x
Affirmanti incumbit probatio
- Erik Elixir
- Senior

8 is nijs
We hebben er zin in en hebben voor volgende week een datum staan om te gaan proeven.
We hebben er zin in en hebben voor volgende week een datum staan om te gaan proeven.
0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

caskstrength schreef:We gaan er iets langer over doen, maar dat komt jullie smaakpapillen hopelijk ten goede: HWF VBT-8: Algemene Info
Vervelend Paul, heel vervelend!
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Wij maken het jullie graag zo onaangenaam mogelijk. Nu moeten jullie 8x chocomel nippen 

1 x
caskstrength schreef:We gaan er iets langer over doen, maar dat komt jullie smaakpapillen hopelijk ten goede: HWF VBT-8: Algemene Info
poeh, krijg nu het gevoel vlak voor aanvang van een marathon te staan waarbij opeens het 'angstige' gevoel opborrelt of ik wel genoeg getraind heb... Gelukkig nog een weekend voor de boeg om in ieder geval dat gevóel wat weg te nemen
Maar goed bezig hoor, ben zeer benieuwd!

0 x
Dre schreef:caskstrength schreef:We gaan er iets langer over doen, maar dat komt jullie smaakpapillen hopelijk ten goede: HWF VBT-8: Algemene Info
poeh, krijg nu het gevoel vlak voor aanvang van een marathon te staan waarbij opeens het 'angstige' gevoel opborrelt of ik wel genoeg getraind heb... Gelukkig nog een weekend voor de boeg om in ieder geval dat gevóel wat weg te nemen![]()
Maar goed bezig hoor, ben zeer benieuwd!
Ieder loopt z'n eigen tempo, Dré
. Ik ben al blij als ik 'm uitloop. Het lijkt me een leuke ervaring en een mooie manier om eens op een andere manier een aantal whiskies te drinken (die waarschijnlijk - iig voor mij - onbekend zijn). Dikke plus is dat te doen met mensen die je voorliefde voor dit drankje delen. Tof man. Veel zin in.
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Helemaal mee eens hoor. Niets moet, alles mag. Je hoeft niet persé proefnotities in te sturen. En als je dat doet, dan hoeft het niet zo sophisticated te zijn als anderen wellicht doen. Het fijne is dat niemand je maar iets aanrekent. Kortom: laat het lekker gebeuren en geniet! 

6 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”