Anyway:
Score: 88
Opmerkingen: mijn gokjes...54.5%abv cask strength sowieso! Niet bekend met Ardbeg maar misschien zo iets of een Laphroaigh? Denk geen jonge Kilchoman. Als dit een blend van €20 is dan wil ik hier wel 5 flesje van
Matti schreef:Sarcasme komt lastig over in tekst, zo blijkt maar weer(en of het nu sarcasme is of niet, als mensen het zouden kunnen opvatten als een daadwerkelijke gok (en dat blijkt) censureren we).

Matti schreef:Heb je je hele notes niet meer? Als wel, stuur ze nog even op dan zet ik ze erbij in de startpost.

Matti schreef:Over het sample: als ik deze blind had geproefd zou ik zeker meekunnen in de meest genoemde distilleries, de rook lijkt idd typisch Islay...
Matti schreef:Over het sample: als ik deze blind had geproefd zou ik zeker meekunnen in de meest genoemde distilleries, de rook lijkt idd typisch Islay...

Matti schreef:Heb nu een beetje Smooth Ambler 7yo Rye (batch 26) in het glas gedaan waar net sample 3 in zat. Supergave combi met dat restje rook
thijs100 schreef:Matti schreef:Over het sample: als ik deze blind had geproefd zou ik zeker meekunnen in de meest genoemde distilleries, de rook lijkt idd typisch Islay...
...maar is het dus niet?

mardo schreef:Of een Glen Els uit Duitsland.

Kay schreef:mardo schreef:Of een Glen Els uit Duitsland.
Nee, zeer zeker niet. Heb daar al een paar flessen van staan en dat lijkt hier in de verste verte niet op.
Gezien het thema schoot mij door het hoofd dat er ook een peated Millstone uit is gekomen, maar ook dat leek me sterk.
De suggesties van een peated Glenlivet (was me ontgaan dat die ook bestaat) of Benriach vind ik dan weer aannemelijker.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast