http://shop.whiskybase.com/44837/balvenie-tun-1858

Matti schreef:Deze whisky heeft wel een sherryvaatje ertussen hoor, maar da's niet alles...
Oogadal schreef:Matti schreef:Deze whisky heeft wel een sherryvaatje ertussen hoor, maar da's niet alles...
Dat is ook zeker te herkennen. Jammer genoeg geen al te beste en volgens mij verder ook nog een bourbon cask, een rum of een wijn cask.
Een Fusion waarschijnlijk
EMalt schreef:Of een intermediate, daar zit het Sherryvat 'ertussen'.
Grtz,
EMalt
Soundwave schreef:Oogadal schreef:Matti schreef:Deze whisky heeft wel een sherryvaatje ertussen hoor, maar da's niet alles...
Dat is ook zeker te herkennen. Jammer genoeg geen al te beste en volgens mij verder ook nog een bourbon cask, een rum of een wijn cask.
Een Fusion waarschijnlijk
Dit was echt geen Amrut Fusion als je dat bedoelt. Als dat wel zo is dan is die in een paar jaar tijd enorm veranderd.
Soundwave schreef:Als dit trouwens inderdaad een Amrut zou zijn, dan wellicht eentje die vandaag toevallig in de Whiskybaseshop nieuwsbrief voorbij kwam: Amrut Kadhambam. O.a. Sherry, rum en cognac vaten.
Oogadal schreef:[...] Dan blijft Amrut voor mij verder ook die dram die ik niet in huis ga halen, ik vind het een gekunstelde whisky, alsof er een zooi kleuters stiekem van alle vaten wat door elkaar hebben zitten flansen. [...]
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten