- IMG_20150922_212400_600px.jpg (92.99 KiB) 1648 keer bekeken
HWF VBT-7: VBT Café
Re: HWF VBT-7: VBT Café
Ziet er goed uit zeg
Al enig idee wanneer ik de postbode in de gaten mag gaan houden
?
PS: we kunnen alvast gaan speculeren over de kleur van de samples...

Al enig idee wanneer ik de postbode in de gaten mag gaan houden
?PS: we kunnen alvast gaan speculeren over de kleur van de samples...

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
- defeatless
- Moderator

Ik ga een poging wagen om alles komende vrijdag op de post te doen. Alleen nog even 82 strips noppenfolie knippen, 41 doosjes inpakken en dichtplakken, ruim 30 verzendlabels aanmaken, ... 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
hoppa!! Zin in
.
Ok benieuwd of ik er dichtbij ga zitten met wat het daadwerkelijk is
Ok benieuwd of ik er dichtbij ga zitten met wat het daadwerkelijk is
0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Wow! Dat is een shitload aan whisky.
Ben benieuwd hoe erg ik mezelf voor paal ga zetten met mijn gokjes zometeen.
Ben benieuwd hoe erg ik mezelf voor paal ga zetten met mijn gokjes zometeen.
0 x
Het water loopt me nu al in de mond jam jam
Tevens nu al big credits voor de organisatie! Wát een werk zeg #respect
Tevens nu al big credits voor de organisatie! Wát een werk zeg #respect
2 x
Ik kijk er naar uit om de samples voor de eerste keer te ruiken en te zien.
Alhoewel ik al bijna 20 jaar whiskyliefhebber ben, wordt dit mijn eerste blind tasting. Ik hoop dat ik er toch enkele juist heb en niet teveel de bal mis sla. Heb alleen een beetje bang van het thema van deze blind tasting. Ik hoop dat er niet teveel niet-schotse whiskies bijzitten, andes wordt het een ramp.
In ieder geval al bedankt om dit leuke initiatief te organiseren!
Alhoewel ik al bijna 20 jaar whiskyliefhebber ben, wordt dit mijn eerste blind tasting. Ik hoop dat ik er toch enkele juist heb en niet teveel de bal mis sla. Heb alleen een beetje bang van het thema van deze blind tasting. Ik hoop dat er niet teveel niet-schotse whiskies bijzitten, andes wordt het een ramp.
In ieder geval al bedankt om dit leuke initiatief te organiseren!
0 x
Het gaat er dan ook niet primair om de samples juist te raden (op zich leuk natuurlijk, maar uit andere jaren blijkt dat de kans daarop niet ontzettend groot is. Gemiddeld gezien heeft misschien 1 van de 40 proevers door wat het is per sample).
Nee, wat het doel van deze tasting is: mensen blind te laten (leren) proeven en de indrukken met elkaar uit te laten wisselen. Geen druk, gewoon lekker samen over een dram lullen
(En als het even kan ook nog leuke whisky ontdekken, of juist smerige, maar dat weet je dan ook
).
Getting there: groepjes van 6 klaar om verpakt te worden:
Nee, wat het doel van deze tasting is: mensen blind te laten (leren) proeven en de indrukken met elkaar uit te laten wisselen. Geen druk, gewoon lekker samen over een dram lullen
Getting there: groepjes van 6 klaar om verpakt te worden:
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Ik ga een poging wagen om alles komende vrijdag op de post te doen. Alleen nog even 82 strips noppenfolie knippen, 41 doosjes inpakken en dichtplakken, ruim 30 verzendlabels aanmaken, ...
Makkie
PS Mocht je naar Maltstock gaan, mag je mijn pakketje wel meenemen hoor, scheelt jullie verzendkosten.
Grtz,
EMalt
0 x
EMalt schreef:Matti schreef:Ik ga een poging wagen om alles komende vrijdag op de post te doen. Alleen nog even 82 strips noppenfolie knippen, 41 doosjes inpakken en dichtplakken, ruim 30 verzendlabels aanmaken, ...
Makkie.
PS Mocht je naar Maltstock gaan, mag je mijn pakketje wel meenemen hoor, scheelt jullie verzendkosten.
Grtz,
EMalt
Ja, vergeleken met jou jaarlijkse takenpakket waar het sampleflesjes vullen aangaat valt dit in het niets natuurlijk
Ik neem hem voor je mee! (Mochten er meer deelnemers zijn die het pakketje op Maltstock willen ontvangen, laat het even weten)
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:EMalt schreef:Matti schreef:Ik ga een poging wagen om alles komende vrijdag op de post te doen. Alleen nog even 82 strips noppenfolie knippen, 41 doosjes inpakken en dichtplakken, ruim 30 verzendlabels aanmaken, ...
Makkie.
Grtz,
EMalt
Ja, vergeleken met jou jaarlijkse takenpakket waar het sampleflesjes vullen aangaat valt dit in het niets natuurlijk
Ik neem hem voor je mee! (Mochten er meer deelnemers zijn die het pakketje op Maltstock willen ontvangen, laat het even weten)
Dank je! Ik heb er wel weer zin in om weer eens te proberen te omschrijven wat ik ruik en proef.
Tot vrijdag,
EMalt
0 x
Nino schreef:Matti schreef:
Vraagje..hoe upload ik nou een foto met dit formaat?
Foto verkleinen in een foto bewerkingsprogramma (on- of offline) en vervolgens uploaden als bijlage.
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”