Aangezien Peter Henri al inschrijft, inschrijver gezocht
Stuur maar even een pb mocht je dit voor me willen doen.
Bedankt op voorhand.
MikerG schreef:Ik ben dan op vakantie dus kan me niet aanmelden.... zou wel heel graag mee willen doen
Matti schreef:Tom2 schreef:@Matti,
Mag Peter mij ook inschrijven, of telt dat niet ?
Zit in hetzelfde schuitje dan Henri, ben helemaal niet zeker of ik dan online kan zijn.
Ps: De vakantieperiodes van de Belgen liggen doorgaands anders.
Ja, dat lijkt me een goede tussenoplossing: Een forumlid mag maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.johan brugge schreef:Ik pas. Ik ben er sedert de start bij, maar deze keer dus niet.
Jammer Johan, maar ik kan best begrijpen dat je op een gegeven moment even VBT-moe wordt

vbt7 

Ik kijk er naar uit en zal zeker ook proberen om de 22e om 20.00 uur achter de computer te zitten, m.a.w., ik doe mee 
defeatless schreef:My two cents, na het ontploffen van het forum na de aankondiging:
SUPER BLIJ DAT ER WEER EEN VBT IS!!!!!!1!!1!!
Ik ben het eens met henri. Ik ga de bergen en natuur van Servië, Kosovo, Albanië en Macedonië verkennen. Daar is internet nog niet helemaal uitgevonden (alhoewel ze er misschien wel een verdwaalde 64kb-kabel hebben liggen die de Romeinen hebben aangelegd).
De aangedragen oplossing vind ik ook een goede, alhoewel voor mij dus ook de mogelijkheid van op tijd betalen niet bestaat.
Ik zal zelf een voor mij bekend forumlid vragen om mij in te schrijven, mits hij dan ook voor mij mag betalen. Ik maak dan deze week het geld naar hem over.
Op die fiets mag het toch wel dan hè? Zo niet dan zou ik daar wel van balen....
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast