HWF VBT-7 "De open mind editie" aankondiging
Re: HWF VBT-7 "De open mind editie" aankondiging
Henri, als ik voor jou een uitzondering maak dan moet ik dat voor iedereen doen en zijn we gewoon aan het voorinschrijven. Dat doe ik dus niet. Wat mij betreft SMS je me, mail je me of wat dan ook op de 22e (pb maar voor mijn nummer/adres) en dan voeg ik je toe aan de lijst. Hopelijk kan je begrijpen dat iedereen een gelijke kans moet hebben om zich in te schrijven.
Dat gezegd hebbende: de soep zal niet zo heet worden gegeten als hij wordt opgediend, vermoed ik. Het zou mij (op basis van inschrijfonderwerpen voor vorige VBT's) verbazen als de lijst al gevuld zou zijn op de 22e of zelfs de 23e.
Dat gezegd hebbende: de soep zal niet zo heet worden gegeten als hij wordt opgediend, vermoed ik. Het zou mij (op basis van inschrijfonderwerpen voor vorige VBT's) verbazen als de lijst al gevuld zou zijn op de 22e of zelfs de 23e.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
ik verwacht niet dat je me voortrekt, ik heb ook niet gezegd dat ik daadwerkelijk de 22e geen kans zie.
mijn punt is.. waarom vooraankondiging, waarom niet gewoon nu.
nu trek je onbewust mensen voor door de speling van 2 weken
had het nu geopend, dan was iedereen die het het eerste las ook de eerste in rij voor inschrijving......
had het nu geopend, dan was iedereen die het het eerste las ook de eerste in rij voor inschrijving......
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

ja ik wil ook meedoen heb toch leuke samples geproefd
0 x
henri schreef:ik verwacht niet dat je me voortrekt, ik heb ook niet gezegd dat ik daadwerkelijk de 22e geen kans zie.
Dat heb ik net uitgelegd: als we de inschrijving nu zouden starten en hij zit morgen vol dan heb ik overmorgen 20 boze mensen op het forum die mij verwijten dat ik geen waarschuwing heb gegeven in exact dezelfde woorden als jij nu gebruikt.
Met dit systeem kan niemand zeggen dat hij of zij niet wist wanneer hij of zij kon inschrijven. Het enige nadeel is dat sommige mensen nu al inzien dat het een probleem gaat worden om in te schrijven, maar daar misschien nog wel een mouw aan kunnen passen. Als de inschrijving nu startte zouden er ook mensen zijn waarvoor het een probleem is om zich te kunnen inschrijven, maar die hebben dan geen kans om iets te regelen, want ze komen daar pas achter als het al te laat is.
Zoals gezegd: geen enkel systeem is fair, maar dit is het eerlijkste dat we konden bedenken en in ieder geval eerlijker dan op een avond gewoon de inschrijving open gooien.
3 x
Matthijs, whiskynerd.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:henri schreef:ik verwacht niet dat je me voortrekt, ik heb ook niet gezegd dat ik daadwerkelijk de 22e geen kans zie.
Dat heb ik net uitgelegd: als we de inschrijving nu zouden starten en hij zit morgen vol dan heb ik overmorgen 20 boze mensen op het forum die mij verwijten dat ik geen waarschuwing heb gegeven in exact dezelfde woorden als jij nu gebruikt.
Met dit systeem kan niemand zeggen dat hij of zij niet wist wanneer hij of zij kon inschrijven. Het enige nadeel is dat sommige mensen nu al inzien dat het een probleem gaat worden om in te schrijven, maar daar misschien nog wel een mouw aan kunnen passen. Als de inschrijving nu startte zouden er ook mensen zijn die zich niet kunnen inschrijven, maar die hebben dan geen kans om iets te regelen, want ze komen daar pas achter als het al te laat is.
Zoals gezegd: geen enkel systeem is fair, maar dit is het eerlijkste dat we konden bedenken en in ieder geval eerlijker dan op een avond gewoon de inschrijving open gooien.
misschien een stomme opmerking ... Ik las in het "gesloten" topic dat er 42 plaatsen zijn. Waarom wordt dit dan niet uitgebreid? Ik kan me herinneren vorige sample ronde mening deelnemer 2 proef samples wilde als de deelnemers niet genoeg waren....
0 x
daar gaan we het dan niet over eens zijn... is ook niet erg, maar zo simpel is het.. voorkeurstemmen voor de eerste 20 boze mensen, zo zie ik het ( vermomde vorm van indekken ) kijk, uiteindelijk maakt het ook geen **** uit of ik het er mee eens ben of niet. maar of dit werkelijk fair is kunnen we nog uren over ingaan en niemand gaat dat winnen, maar ik vind wel dat ik een punt maak ( ik snap heus je beredenering, ik kan me er alleen niet in vinden
)
0 x
@daytona: De 42 plaatsen worden beperkt door het aantal flessen (5cl samples betekent 14 samples uit een fles, 3 flessen x 14 = 42). De vorige VBT kwam uiteindelijk min of meer precies vol (inderdaad enkele deelnemers met 2 pakketten, maar die werden vervolgens wel door 2 personen geproefd waardoor we alsnog 42 unieke deelnemers hadden), en was zeker niet zo overschreven dat een vierde fles een zekerheidje was.
Voor deze VBT hebben we de deelnemers dus weer op 42 (3 flessen) gezet, dat is al even geleden gebeurd, zodat we gericht konden gaan zoeken naar flessen en deze al konden aanschaffen. Mocht het nu zo zijn dat er een flinke wachtlijst ontstaat bij deze VBT, dan zullen we voor de volgende zeker bekijken of we naar 4 flessen kunnen gaan.
@henri: dan gaan we het inderdaad niet eens worden. Wij proberen naar eer en geweten en zonder enige bijbedoeling een zo eerlijk mogelijk inschrijfproces te definiëren. Als dat niet zo op jou overkomt, dan spijt mij dat.
Voor deze VBT hebben we de deelnemers dus weer op 42 (3 flessen) gezet, dat is al even geleden gebeurd, zodat we gericht konden gaan zoeken naar flessen en deze al konden aanschaffen. Mocht het nu zo zijn dat er een flinke wachtlijst ontstaat bij deze VBT, dan zullen we voor de volgende zeker bekijken of we naar 4 flessen kunnen gaan.
@henri: dan gaan we het inderdaad niet eens worden. Wij proberen naar eer en geweten en zonder enige bijbedoeling een zo eerlijk mogelijk inschrijfproces te definiëren. Als dat niet zo op jou overkomt, dan spijt mij dat.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

oke maar als ik nu eens zou zeggen x x 43 euro ik wil op voorhand . Daar sta ik voor in.... iedereen heeft een sample set en ik kan mijn eigen proeverij organiseren..... ( als ik er met x blijf zitten) mag dat ook? Dan blijven jullie nooit zitten met een restant? 

Laatst gewijzigd door daytona955 op 09 Jul 2015, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Nope, in principe gaan we uit van maximaal 1 set per persoon om zoveel mogelijk forumleden de kans te geven mee te doen. Pas als de inschrijving zou stokken onder de 42 deelnemers kunnen leden meerdere setjes afnemen.
En voor VBT-7 kunnen we het aantal deelnemers niet meer veranderen, al zouden we het willen: we hebben een deel van de whisky al in huis, en daar zit ook whisky tussen die niet meer verkrijgbaar is.
En voor VBT-7 kunnen we het aantal deelnemers niet meer veranderen, al zouden we het willen: we hebben een deel van de whisky al in huis, en daar zit ook whisky tussen die niet meer verkrijgbaar is.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
daytona955 schreef:oke maar als ik nu eens zou zeggen 6 x 43 euro ik wil op voorhand 6 sample setjes (258 euro). Daar sta ik voor in.... iedereen heeft een sample set en ik kan mijn eigen proeverij organiseren..... ( als ik er met zes blijf zitten) mag dat ook? Dan blijven jullie nooit zitten met een restant? Dus ik neem minimaal 6 setjes af
wat je nu wilt maakt niet uit, zolang je alleen maar kenbaar maakt op 22 juli wat je wilt....
( klinkt harder dan ik bedoel, begrijp de zin dus niet verkeerd, maar komt in letterlijke zin wel uit op hoe ik zeg )
Laatst gewijzigd door henri op 09 Jul 2015, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

oke boodschap duidelijk.... ik ga de tijd wel reserveren 
0 x
Heb alvast m'n slaapzak maar uit de kast gehaald en ga de 22ste voor de deur liggen om er bijtijds bij te zijn
.
Nog even en de VBT-7 wordt een grotere hype dan de laatste iWatch (waar ik trouwens niet voor de deur ben gaan liggen).
...en bij deze de organisatie alvast op voorhand alweer bedankt voor het voor de 7e keer willen organiseren hiervan
.

.Nog even en de VBT-7 wordt een grotere hype dan de laatste iWatch (waar ik trouwens niet voor de deur ben gaan liggen).
...en bij deze de organisatie alvast op voorhand alweer bedankt voor het voor de 7e keer willen organiseren hiervan
.
1 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
@Matti,
Mag Peter mij ook inschrijven, of telt dat niet ?
Zit in hetzelfde schuitje dan Henri, ben helemaal niet zeker of ik dan online kan zijn.
Ps: De vakantieperiodes van de Belgen liggen doorgaands anders.
Zit in hetzelfde schuitje dan Henri, ben helemaal niet zeker of ik dan online kan zijn.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik pas. Ik ben er sedert de start bij, maar deze keer dus niet.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Tom2 schreef:@Matti,
Ja, dat lijkt me een goede tussenoplossing: Een forumlid mag maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.
johan brugge schreef:Ik pas. Ik ben er sedert de start bij, maar deze keer dus niet.
Jammer Johan, maar ik kan best begrijpen dat je op een gegeven moment even VBT-moe wordt
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”