HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Ik ben wel een liefhebber van tonic en grapefruit daarom beviel deze me door z'n bittertje zo goed.
Binnenkort nog maar eens proeven. Maar voor die 4 tientjes is het zeker geen miskoop.
Binnenkort nog maar eens proeven. Maar voor die 4 tientjes is het zeker geen miskoop.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
- Locatie: Den Haag
- Contact:
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Mijn 4e Teeling na de Hybrid, Small Batch (rum finish) en 21yo. Alleen de small batch heeft wat overeenkomsten, maar ja het is dan ook allemaal ergens anders gedistilleerd. Tot nu toe was alleen de 21yo een groot succes imho.
0 x
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
hmm, geen miskoop voor die paar tientjes al zeg ik het zelf. 
0 x
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Ik moet zeggen dat mij deze ook zeker niet tegenviel. Het bittere doet voor mij een beetje afbreuk, maar die hevige fruitella-achtige fruitsmaken uit oudere Ierse whiskies begin ik ook hier al een beetje te ontwaren...
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Surprise! Ik heb er wel even aan gedacht, na de 1e keer proeven stond het op m'n kladje, maar na de 2e ronde een streep doorgezet, denk dat het granige me het bos ingestuurd heeft
M'n referentiekader bij Iers ligt op het 21 yo spul en dat ik net even een ander niveautje als deze.. Ook qua prijs trouwens. Leuke dram, met deze prijs-kwaliteit verhouding kun je aankomen als sponsor
M'n referentiekader bij Iers ligt op het 21 yo spul en dat ik net even een ander niveautje als deze.. Ook qua prijs trouwens. Leuke dram, met deze prijs-kwaliteit verhouding kun je aankomen als sponsor

0 x
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Deze Teeling heb ik van de zomer nog soldaat gemaakt. Geen moment gedacht dat het een Ier zou kunnen zijn!
Wel leuk dat ik hem blind maar liefst 88 punten gegeven heb, blijkt gelijk maar weer eens waar die voorliefde voor Ierse whiskey's bij mij vandaan komt.
Als referentie dram had ik de Bushmills 25 yo Millennium malt naast de Teeling gezet, maar de Bushmills was duidelijk van een andere orde.

Wel leuk dat ik hem blind maar liefst 88 punten gegeven heb, blijkt gelijk maar weer eens waar die voorliefde voor Ierse whiskey's bij mij vandaan komt.
Als referentie dram had ik de Bushmills 25 yo Millennium malt naast de Teeling gezet, maar de Bushmills was duidelijk van een andere orde.

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Je hoeft je niet te schamen André, ik zie op WB dat Kay 'm vorige week nog een review heeft gegeven.... 

0 x
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
85 met voorkennis, en blind 88 punten
Deze komt op zeker nog weer eens op de plank bij mij.
Deze komt op zeker nog weer eens op de plank bij mij.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1304
- Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
- Locatie: Leusden
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Wat super! Dit is toch een duidelijke aanleiding eens wat serieuzer in de Ierse spulletjes te duiken. Ik vond dit echt erg lekker! En dat voor €40...
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4047
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Prachtig. Dit is precies wat ik van een BT verwacht. Relatief onbekend en super p/q. Had hem zelf niet geraden. De offnotes in de 'Clynelish' hebben mij niet van de gedachte kunnen zetten. Goede sample boys. Flesje komt snel.
0 x
2 ∞ & →
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1729
- Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Erg leuk sample! Heb zelfs enkele van de smaken en geuren herkend
Ben nu al benieuwd naar sample 3 maar ben snot verkouden 
Ben nu al benieuwd naar sample 3 maar ben snot verkouden
0 x
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Oogadal schreef:Je hoeft je niet te schamen André, ik zie op WB dat Kay 'm vorige week nog een review heeft gegeven....
Ok ok, ik ga me wel schamen
Toen het bij me opkwam dat het een Ier zou kunnen zijn, heb ik er een 'Ireland' van Daily Dram naast gezet en geconcludeerd dat dat niet klopte. Ja die 'open mind' van mij moet nog veel leren.
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
Ik ben weinig bekend met Ierse whisky, maar ik vond deze toch erg lekker! En voor die paar tientjes zeker voor herhaling vatbaar.
Knap dat er mensen waren die hier heel dicht bij zaten
Op naar de nieuwe week 
Knap dat er mensen waren die hier heel dicht bij zaten

0 x
Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)
thijs100 schreef:Als het een Clynelish is, dan verhuis ik naar Amsterdam en word ik Ajax-supporter
Gelukkig geen Clynelish, dat scheelt weer

3 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten






