Zo, een oude blended Malt, die had ik ff niet zien aankomen zeg (smiley met linkse hoek). Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend zou ik zo zeggen. De (bij)smaken die in deze fles zaten associeer ik persoonlijk niet met OBE, dat gaat naar mijn idee meer richting maggi, en andere oxidatieve geuren (bij gesloten flessen). De geuren zoals natte krant, papier, etc. heb ik eigenlijk alleen bij flessen op laag alcohol (43% en lager) waar al jaren lang een bodempje in staat, maar ook nu bij volle flessen dus

.
A funny start it is.
Grtz,
EMalt