HWF VBT-7: Sample 4 (27 oktober t/m 2 november)
Re: HWF VBT-7: Sample 4 (27 oktober t/m 2 november)
Ik ben jammergenoeg de hele week al ziek. Verstopte neus een minder dan ideale smaak. Heb net toch eens wat uitgeschonken om een beknopte mening te vormen voor het demasqué. Neem mijn notities dus maar met een flinke korrel zout 
0 x
Implar schreef: met een flinke korrel zout
Censuur!!!
[Sarcasme smiley]
3 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Notities verstuurd (dubbel check)
Ben heul benieuwd!
Ben heul benieuwd!
0 x
De panelproefnotities zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
De panelproefnotities zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Op de val reep.
Maar ik bedenk me net dat het een glen garioch zou kunnen zijn ipv van clynelish.
Maar ik bedenk me net dat het een glen garioch zou kunnen zijn ipv van clynelish.
0 x
Ik liep persoonlijk niet direct warm voor dit sapje. Nu heb ik een enkele niet al te lange tasting sessie gehouden waarbij ik dacht dat hij duidelijk meer tijd en misschien ook wel wat water nodig heeft. Binnenkort dus nog maar eens zitten.
Lijkt er op dat de meningen in ieder geval flink verdeeld zjin
Lijkt er op dat de meningen in ieder geval flink verdeeld zjin
0 x
Hmmm na het versturen en lezen van m'n notes begon ik te twijfelen of het geen madeira was...
ook helaas door niemand genoemd! Zou zo maar eens kunnen!
Sherry liefhebbers: dit was geen px of oloroso he?!
ook helaas door niemand genoemd! Zou zo maar eens kunnen!Sherry liefhebbers: dit was geen px of oloroso he?!
1 x
Ja, een beetje een hate it or love it whisky zo te zien! Wel een meerderheid die hem lekker vind maar ook een paar mensen die hem écht niet te hachelen vinden. 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Nou zo wil ik het ook niet direct noemen Matti, ik zou het zeker niet uitspugen.
Misschien iets dat moet wennen? Wel erg benieuwd wat het is en waar dat vandaan komt
Misschien iets dat moet wennen? Wel erg benieuwd wat het is en waar dat vandaan komt
0 x
Ik heb ook aan een Japanner gedacht, maar kon me niet voorstellen welke betaalbare Japanner de organisatie had gevonden. Richting Azië gingen mijn gedachten de hele tijd wel, maar geen moment aan Amrut gedacht totdat een paar mensen 't hier in hun proefnotitie noemen. Is dit dan misschien de Amrut Fusion? Die zit op 50 procent bovendien, en dat komt wel overeen met wat ik dacht te proeven.
0 x
Dit is voor mij 89+ categorie! Mijn profiel. Hier zou ik wel een fles van willen.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Nou die notities gaan dit keer werkelijk alle kanten op heb ik het idee. Ben wel blij dat ik niet de enige ben die in de war raakt door de kenmerken die juist typisch zijn voor hele oude whisky. Heeft serieus wat weg van 40+ Glenfarclas, de Feral Clangs DD om precies te zijn, ware het dat die niet naar kippensoep rook haha.
1 x
Dit was zeker niet mijn whisky, op originele sterkte zat er helemaal niets in, en daarna was ik er ook niet van ondersteboven. Wel grappig dat de kampen zo verdeeld zijn.
1 x
Wat een spreiding in scores en gokjes! Dat maakt het bij voorbaat al een geslaagde sample wat mij betreft.
Dat Erik ook aan Amrut denkt sterkt mij in mijn vertrouwen dat ik goed zit
Dat Erik ook aan Amrut denkt sterkt mij in mijn vertrouwen dat ik goed zit
2 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nino schreef:
Sherry liefhebbers: dit was geen px of oloroso he?!
Nope.
1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”