HWF VBT-7: Sample 3 (20 t/m 26 oktober)
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Re: HWF VBT-7: Sample 3 (20 t/m 26 oktober)
Ben nooit zo'n Laphroaig fan geweest, maar deze kon ik zeker wel waarderen. Leuk om bij de poëtische beschrijving van SMWS dat hele zeebanket voorbij te zien komen. Daar kon ik mij absoluut in vinden.
0 x
Oops verkeerde gegokt, maar elk nadeel heb zijn voordeel, deze 29.163 vond ik erg lekker, maar de 29.153 (wat ik dacht dat het was) nog lekkerder en daar heb ik gelukkig nog een flesje van dicht staan
.
Leuke keus. Deze was volgens mij maar 1 p.p., dus goed geregeld Bart, nu hebben ruim 40 personen hem geproefd
.
Grtz,
EMalt
Leuke keus. Deze was volgens mij maar 1 p.p., dus goed geregeld Bart, nu hebben ruim 40 personen hem geproefd
.Grtz,
EMalt
8 x
Goede keus.
Hèhè, eindelijk eens in de buurt met mijn gokje Laphroaig en 54%.
Oei en ik zit met sample 3 al op 89 punten, de lat ligt hoog voor de resterende samples.
Hèhè, eindelijk eens in de buurt met mijn gokje Laphroaig en 54%.
Oei en ik zit met sample 3 al op 89 punten, de lat ligt hoog voor de resterende samples.
0 x
Mooie fles zeg en leuk om een Laphroaig geprobeerd te hebben die je niet snel te pakken kan krijgen
organisatie.
Desalniettemin vind ik persoonlijk de OB 18 en met name de 21 yo vele malen beter. Veel fruitiger, veel meer een ronder smaakpalette en gewoon verfijnder. Niet zo'n mega rookbom. Maar desalniettemin #2, leuk om geproefd te hebben, that's where this VBT is about.
organisatie. Desalniettemin vind ik persoonlijk de OB 18 en met name de 21 yo vele malen beter. Veel fruitiger, veel meer een ronder smaakpalette en gewoon verfijnder. Niet zo'n mega rookbom. Maar desalniettemin #2, leuk om geproefd te hebben, that's where this VBT is about.
0 x
Ik heb tot nu toe alleen de Laphroaig 10 gedronken. Die vind ik best aardig. Deze kon mij niet echt bekoren, maar ik ben op dit moment niet zo into de rokerige malts. Misschien als het wat kouder wordt. Wel leuk om deze geproefd te hebben. Ik heb nog een Laphroaig 18 dicht staan. Dat laat ik nog maar even zo.
Door naar sample 4.
Door naar sample 4.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- Erik Elixir
- Senior

Nice, niet zien aankomen...
Mooie fles ook kunnen bemachtigen. Goed bezig hoor heren!
Mooie fles ook kunnen bemachtigen. Goed bezig hoor heren!
0 x
Geweldig
Had hier ook wel graag een fles van willen hebben!
Had hier ook wel graag een fles van willen hebben!
1 x
Woehoe, dat Laphroaig was voor mij eigenlijk direct duidelijk maar daar heb ik dr dan nog niet zo veel van gehad dat ik dit kon herkennen.
Lekker sapje. Jammer da ter niets meer van te krijgen is, hoewel ik dan ook eerst ff lid zou moeten worden.
The vaults was trouwens best een voor de hand liggende hint Matti
Thnx organisatie voor dit sample!
Lekker sapje. Jammer da ter niets meer van te krijgen is, hoewel ik dan ook eerst ff lid zou moeten worden.
The vaults was trouwens best een voor de hand liggende hint Matti
Thnx organisatie voor dit sample!
0 x
Appie schreef:[...] The vaults was trouwens best een voor de hand liggende hint Matti [...]
En toch, moet je maar net weten
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Dat is dan weer helemaal waar. Top sample in ieder geval
0 x
Bedankt aan Marjan van SMWS om ons uit de nood te helpen. Idd, voor hen ook een leuke reclame, vandaar gemakkelijk de uitzondering op de regel van 1 fles per persoon. De belofte dat ie in 40 mondjes terecht kwam doet wonderen
ik vind hem persoonlijk erg goed, maar hij heeft tijd nodig. Scoort 1 of 2 punten meer als je hem een half uur laat staan!
we zitten in de helft… de andere helft is minstens even interessant! Lekker, dat moeten jullie zelf bepalen!
ik vind hem persoonlijk erg goed, maar hij heeft tijd nodig. Scoort 1 of 2 punten meer als je hem een half uur laat staan!
we zitten in de helft… de andere helft is minstens even interessant! Lekker, dat moeten jullie zelf bepalen!
5 x
Ik had zowat alles kunnen noemen maar was ervan overtuigd dat het alles behalve een laffie kon zijn ... Damn, we leren bij.
1 x
Ik vond het ook geen typische Laphroaig, althans het profiel wat ik ervan in m'n hoofd heb. Maar juist daarom past ie mooi in deze proeverij.
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Ik ben zwaar verbaasd! Super leuk dit weer, maar holy moly dat dit geen Perpie is... wat een gelijkenissen - en dat van 2 verschillende distilleerderijen. Cool! Leuk dat SMWS een handje bijdraagt - goede reclame, wie weet voor de toekomst.
Op naar 4... Meer, meer, meer..
Op naar 4... Meer, meer, meer..
0 x
2 ∞ & →
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”