Pagina 1 van 4
Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 01 Apr 2015, 20:48
door WhiskyDudes
Aanbod voor mede forummers om aan kostprijs en soms royaal daar onder samples uit mijn collectie open flessen te kopen. Advies adhv je smaak of waar je 'staat' als whiskydrinker natuurlijk geen probleem. De ervaren liefhebber komt er vaak zelf wel uit, kan me voorstellen dat je graag advies wilt als je net met deze liefhebberij begint
Prijzen zijn dus wat ik voor de fles betaald heb of zelfs minder, sampleprijs is exact de flesprijs/70 x cl's plus de kosten van de sample fles. Geen 'gratis' 10 cl voor mezelf dus, een vaak gehanteerde formule.
Let op, keuze uit 3 en/of 6 cl samples! Helaas kan er niet meer ingevuld worden, ik krijg herhaaldelijk bestellingen binnen van samples die niet (meer) beschikbaar waren uit rijen ik verborgen had. Dus als je wilt weten wat je kwijt bent even de rekenmachine er naast leggen.
Minimum aantal samples is 5 stuks en levering NL met Transmission € 6.50 en BE € 12.50 met Transmission. Geen andere vervoersopties mogelijk, geen DHL, geen Kiala, DPD of PostNL. Uitsluitend voor forum leden met 100% positieve feedback als koper/verkoper.
Bij bestelling van 10 samples GRATIS een VBT sample kado!
Prijzen inclusief de samplefles (nieuw)
Re: Voordelige samples uit mijn open collectie
Geplaatst: 03 Apr 2015, 17:26
door WhiskyDudes
*Bump
Valt niet op tussen alle Odin's kennelijk... Of niet interessant genoeg, overkill?
Re: Voordelige samples uit mijn open collectie
Geplaatst: 04 Apr 2015, 15:14
door Tom2
De eerste bestelling is geplaatst

Re: Voordelige samples uit mijn open collectie
Geplaatst: 05 Apr 2015, 13:16
door WhiskyDudes
Thanks Tom2.
Glendronach 1994 20 yo Batch 11 # 54 en Littlemill 21 yo 2nd release toegevoegd aan beschikbare samples.
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 07 Apr 2015, 16:00
door WhiskyDudes
Spreadsheet gemaakt voor nog meer overzicht en gemak!
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 09 Apr 2015, 17:35
door Opeth83
Hee leuk,
Ik ga vanavond eens kijken naar jouw lijst en binnenkort een bestelling plaatsen
gr
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 09 Apr 2015, 21:56
door WhiskyDudes
Opeth83 schreef:Hee leuk,
Ik ga vanavond eens kijken naar jouw lijst en binnenkort een bestelling plaatsen
gr
Leuk! Er staan een aantal zeer fraaie en ook een aantal erg voordelige tussen. Nieuw toegevoegd; Craigellachie 23 yo: rating WB 90+
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 09 Apr 2015, 23:36
door Maldhyr
Zitten er -naar jouw mening- nog een aantal leuke 'houten' whisky's bij die je mij aan kunt raden? Ik merk nl dat ik toch die kant (weer) op ga (denk aan Spey 12 & 18, Macduff 1995 vW, Pulteney Noss head etc). Overigens is Hoogeveen-Emmen goed te doen, dus in dat geval fungeer ik met gemak zelf wel even als TNT (tenzij je dat als een bezwaar ziet natuurlijk).
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 10 Apr 2015, 12:25
door WhiskyDudes
Maldhyr schreef:Zitten er -naar jouw mening- nog een aantal leuke 'houten' whisky's bij die je mij aan kunt raden? Ik merk nl dat ik toch die kant (weer) op ga (denk aan Spey 12 & 18, Macduff 1995 vW, Pulteney Noss head etc). Overigens is Hoogeveen-Emmen goed te doen, dus in dat geval fungeer ik met gemak zelf wel even als TNT (tenzij je dat als een bezwaar ziet natuurlijk).
Je hebt PB.
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 19 Apr 2015, 14:44
door WhiskyDudes
Lijst up to date met wat nieuwe flessen toegevoegd.
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 24 Apr 2015, 09:24
door WhiskyDudes
*Bump
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 24 Apr 2015, 13:59
door Willem vd K
Bestelling geplaatst

Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 24 Apr 2015, 14:07
door Whisky-ettenleur
Zo'n excel overzicht plaatsen is overigens erg handig zeg!
In 1 oogopslag kun je zien wat de keuzes EN de prijzen zijn.
Klasse!
Voor mij nog even geen bestelling, zit al aan mijn budget de komende maanden...haha.
Maar ik hou het uiteraard in de gaten.
Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 24 Apr 2015, 16:07
door Tom2
Whisky-ettenleur schreef:Zo'n excel overzicht plaatsen is overigens erg handig zeg!
In 1 oogopslag kun je zien wat de keuzes EN de prijzen zijn.
Klasse!
Voor mij nog even geen bestelling, zit al aan mijn budget de komende maanden...haha.
Maar ik hou het uiteraard in de gaten.
Gewoon wat minder geld uitgeven aan je andere hobby's

Re: Zeer voordelige samples 3 of 6 cl
Geplaatst: 24 Apr 2015, 16:32
door Whisky-ettenleur
Tom2 schreef:Whisky-ettenleur schreef:Zo'n excel overzicht plaatsen is overigens erg handig zeg!
In 1 oogopslag kun je zien wat de keuzes EN de prijzen zijn.
Klasse!
Voor mij nog even geen bestelling, zit al aan mijn budget de komende maanden...haha.
Maar ik hou het uiteraard in de gaten.
Gewoon wat minder geld uitgeven aan je andere hobby's

Dat roept men daar ook al
