SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling ivm succes! ) 30 toppers -> prikkie!

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling ivm succes! ) 30 toppers -> prikkie!

Ongelezen berichtdoor henri » 15 Jul 2024, 13:43

Hoi,

voor iedereen die nu eens verder wil kijken dan die eerste paar stappen in de whiskywereld
maar ook gewoon voor ervaren mensen die graag een lekkere maar nog enigszins betaalbare dram wil proeven..
of gewoon omdat je deze vakantie een heerlijke set samples wilt hebben voor weinig geld ;)

diverse regio's, peated en unpeated, allerlei soorten vatrijping, van original tot independant en van cask strength tot aangelengd..
flessen van veelal 85-88 pnt, meest 86-87 in mijn optiek en van minimaal 40 euro tot aan 100 euro ( gemiddeld 60-70 ) per fles
stuk voor stuk naar mijn mening drams die het geld gewoon waard zijn!
Je zult versteld staan van wat je krijgt, alles is volledig doorgerekend naar mijn aankoopprijs
gezien ik soms erg goedkoop heb gekocht ga je dus heel dik naar waarde aan samples krijgen!

je krijgt 30 samples van 3cl - kosten NL 100,- inclusief verzenden

ik heb een set of 10 beschikbaar

belgie kost 10 meer, vanwege gewicht van de zending boven 2kg

roept u maar!
gr, henri

samples.jpg
samples.jpg (62.19 KiB) 993 keer bekeken
Laatst gewijzigd door henri op 29 Jul 2024, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

JvR
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling ivm succes! ) 30 toppers -> prikkie!

Ongelezen berichtdoor JvR » 15 Jul 2024, 19:55

Ha Henri,

Zijn het allemaal andere flessen als de eerste lichting in maart of zit er nog wat overlap in?
0 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling ivm succes! ) 30 toppers -> prikkie!

Ongelezen berichtdoor henri » 15 Jul 2024, 21:00

JvR schreef:Ha Henri,

Zijn het allemaal andere flessen als de eerste lichting in maart of zit er nog wat overlap in?

exacte inhoud van de sets van toen weet ik niet meer, maar 90% zullen het andere flessen zijn, 3 sampletjes overlap wellicht, thats it :)
0 x
Afbeelding

JvR
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor JvR » 15 Jul 2024, 21:17

Nog 9 beschikbaar ;)
1 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 21 Jul 2024, 13:58

JvR schreef:Nog 9 beschikbaar ;)

en terecht! je hebt een pb

kleine correctie.. nog 7 beschikbaar, want 2 sets onzichtbaar hier ook weg ;) verstandige mensen :)
0 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 26 Jul 2024, 00:06

laatste kans! maak er nu nog gebruik van!

wedden dat je hier geen spijt van krijgt? ( ik ken de inhoud uiteraard en gezien inhoud is dit gewoon een belachelijk aanbod.... ;) )
0 x
Afbeelding

Quatannens
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Quatannens » 26 Jul 2024, 11:48

Geldt de minimum 50 posts ook om op zaken als deze in te gaan? Indien ja, mijn excuses.

Indien nee, zijn zaken als dit exact wat ik zoek als niet heel ervaren whisky amateur en heb ik interesse.

Groetjes
1 x

fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor fjharms » 26 Jul 2024, 12:19

Quatannens schreef:Geldt de minimum 50 posts ook om op zaken als deze in te gaan? Indien ja, mijn excuses.

Indien nee, zijn zaken als dit exact wat ik zoek als niet heel ervaren whisky amateur en heb ik interesse.

Groetjes

Nee hoor, de regel van minimaal 50 posts geldt alleen als je iets aan wilt bieden, niet als je in wilt gaan op het aanbod van een ander.
Goede keuze om voor dergelijke sample sets te gaan!
:goedgedaan
0 x
Afbeelding

Quatannens
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Quatannens » 26 Jul 2024, 13:31

Ok, super. Ik heb dus interesse en vermoed dat dit verder via PB/PM geregeld wordt. Leuk ook om je geen zorgen te moeten maken over mogelijke oplichters hier :goedgedaan
2 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”