SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling vanwege succes! )

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling vanwege succes! )

Ongelezen berichtdoor henri » 15 Apr 2024, 10:28

Hoi,

voor iedereen die nu eens verder wil kijken dan die eerste paar stappen in de whiskywereld
maar ook gewoon voor ervaren mensen die graag een lekkere maar nog enigszins betaalbare dram wil proeven..

diverse regio's, peated en unpeated, allerlei soorten vatrijping, van original tot independant en van cask strength tot aangelengd..
flessen van veelal 85-88 pnt, meest 86-87 in mijn optiek en van minimaal 40 euro tot aan 100 euro ( gemiddeld 60-70 ) per fles
stuk voor stuk naar mijn mening drams die het geld gewoon waard zijn!
Je zult versteld staan van wat je krijgt, alles is volledig doorgerekend naar mijn aankoopprijs
gezien ik soms erg goedkoop heb gekocht ga je dus heel dik naar waarde aan samples krijgen!

je krijgt 30 samples van 3cl - kosten NL 100,- inclusief verzenden

ik heb een set of 10 beschikbaar

belgie kost 10 meer, vanwege gewicht van de zending boven 2kg

roept u maar!
gr, henri

dump.jpg
dump.jpg (248.6 KiB) 1309 keer bekeken
Laatst gewijzigd door henri op 24 Apr 2024, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding

BWi
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling vanwege succes! )

Ongelezen berichtdoor BWi » 15 Apr 2024, 13:52

Hoi Henri,

Was iets te enthousiast en had je een PM gestuurd. Excuus. Hierbij mijn reactie `out in the open`. Als nieuweling in de wonderen wereld van de whisk(e)y`s, heb ik interesse in het samplepakket. Ben nog heel erg zoekende in naar wat mijn smaak is en dit lijkt me een mooie gelegenheid om daar (deels) achter te komen. Een vriend van me gaf als tip mee, samples. Vandaar dat ik nu hier ben. Hoor graag van je.

MvG

Bart
1 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: SAMPLES - goede whisky te duur? valt reuze mee! ( op herhaling vanwege succes! )

Ongelezen berichtdoor henri » 15 Apr 2024, 14:39

BWi schreef:Hoi Henri,

Was iets te enthousiast en had je een PM gestuurd. Excuus. Hierbij mijn reactie `out in the open`. Als nieuweling in de wonderen wereld van de whisk(e)y`s, heb ik interesse in het samplepakket. Ben nog heel erg zoekende in naar wat mijn smaak is en dit lijkt me een mooie gelegenheid om daar (deels) achter te komen. Een vriend van me gaf als tip mee, samples. Vandaar dat ik nu hier ben. Hoor graag van je.

MvG

Bart

pb was helemaal prima hoor :bigsmile ik heb je gelijk bericht terug gestuurd zojuist
0 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 16 Apr 2024, 15:27

4 sets weg ( 1 via forum pas ) nog een setje of 6 mogelijk

1 ding is zeker, je krijgt een retedikke value for money :bigsmile
1 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 17 Apr 2024, 12:56

gaat hard.. 8 pakketjes weg, ik kan er nog enkele maken :)
0 x
Afbeelding

WhiskyWhiskyWoo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor WhiskyWhiskyWoo » 17 Apr 2024, 13:07

Ik zou er graag 1 willen hebben Henri :duimop
Hoop dat er nog is
0 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 17 Apr 2024, 13:24

WhiskyWhiskyWoo schreef:Ik zou er graag 1 willen hebben Henri :duimop
Hoop dat er nog is

yes, ik stuur je een pb
0 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 19 Apr 2024, 17:47

kan nog een paar setjes maken... doe je zelf een lol en neem er 1, je zult absoluut verrast worden :)
0 x
Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 20 Apr 2024, 22:43

setje of 10 gemaakt en nu even goed uitgemeten.. ik heb nog maximaal 3sets te gaan
twijfel je al even.. ( huh, niet twijflen.. doen! ) dan is nu het moment om die knoop door te hakken!
0 x
Afbeelding

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”