Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.
mikegerards
Top bijdrager
Top bijdrager

Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

Ongelezen berichtdoor mikegerards » 06 Nov 2018, 11:03

Bij deze de nieuwe sample lijst EN de terugkeer van de eerdere actie waarbij je (volle) flessen whisky kunt ruilen tegen samples uit mijn lijst. De ideale manier om die whisky's die je in de weg staan of niet je ding zijn om te zetten in mooie samples. De vorige keer hebben hier best wat mensen gebruik van gemaakt en zijn leuke ruilen tot stand gekomen. Dus heb je hier interesse in neem dan even contact op en dan kijken we of we tot een leuke ruil kunnen komen! :Slainte :bottomsup

Uiteraard kun je ook gewoon samples bestellen uit de nieuwe lijst. Zijn er vragen stel ze dan gerust en ik zal ze beantwoorden (disclaimer: geen garantie dat ik antwoorden kan geven op algemene levensvragen ;-))
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
0 x
140 whisky's in de sample share, check ze hier: Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

mikegerards
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

Ongelezen berichtdoor mikegerards » 08 Dec 2018, 10:25

UPDATE met oa een paar hele mooie SC edities van Highland Park!!!!
0 x
140 whisky's in de sample share, check ze hier: Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

mikegerards
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

Ongelezen berichtdoor mikegerards » 20 Jan 2019, 11:06

lekkere sampletjes! :-)
0 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”