Bourbon Share Core Range VOL!!!

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

Ardking
Senior
Senior

Re: Bourbon Share Core Range VOL!!!

Ongelezen berichtdoor Ardking » 12 Mar 2021, 22:55

Ik nu de Wild Turkey 101 8 year old in het glas, wat een heerlijke bourbon, zoetje erin, fantastisch! :goedgedaan
Heb al een paar van de set op en het leuke is dat het prima te drinken samples zijn voor het geld van een kwart van een fatsoenlijke whisky :respect
1 x
"Volo et Valeo"

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 12 Mar 2021, 23:11

Eagle rare en de beide wild turkey’s ook op. Eagle rare vond ik ronduit top! Heerlijk matuur bourbonnetje! De wild turkey NAS is wat mij betreft op z’n best door de cola, waar de 8yo versie wel weer een fijn drammetje was. Morgen de laatste 2 :bigsmile
1 x
Afbeelding

jeffreybut
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor jeffreybut » 21 Mar 2021, 14:01

Na gisteren alle samples geprobeerd. En hoewel er een paar niet tegen vielen, zoals onder andere de eagle rare (wat ook gelijk mijn favoriet was). Moet ik eerlijk zijn dat ik nog niet de neiging heb om een flesje te bestellen uit de hele line-up.

Zo ook niet de Eagle Rare 10. Als ik dan zou moeten kiezen tussen deze bourbon of een whisky gerijpt in een ex-bourbon cask dan ga ik zeker voor de laatste.

Dat neemt niet weg dat het een leuke ervaring was om alles te proeven. En het heeft wat meer inzicht gegeven in de smaken die terug te vinden zijn in verschillende whisky.
1 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”