Range Share met 18Y OB, Mortlach, GlenGarioch, Bruichladdich, Balblair en BenRiach.

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

Boysky
Senior
Senior

Re: Range Share 6 met Mortlach, Benromach, Balblair, Bruichladdich, Balblair en OB-18Y sets!

Ongelezen berichtdoor Boysky » 01 Nov 2020, 20:14

PB voor de laatste Benromach en de voorlaatste Mortlach :hoedaf
1 x
Afbeelding
Het is je Boy!

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Range Share 6 met Mortlach, Benromach, Balblair, Bruichladdich, Balblair en OB-18Y sets!

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 01 Nov 2020, 23:20

Boysky heeft vandaag de laatste Benromach set gekocht.
Maar niet getreurd, er zijn nog een paar sets beschikbaar van:
Balblair
BenRiach
Bruichladdich
GlenGarioch
Mortlach
en natuurlijk de (aangepaste)
18Y OB set.
0 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Range Share met 18Y OB, Mortlach, GlenGarioch, Bruichladdich, Balblair en BenRiach.

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 06 Dec 2020, 14:38

Nog geen nieuwe Range Share in het verschiet, maar omdat de vorige OB-18Y set zo snel is gegaan, wel een aangepaste en uitgebreide set 18Y.
Dit keer met 10x3cl samples in de set.
10X OB-18Y.jpg
10X OB-18Y.jpg (305.78 KiB) 1438 keer bekeken
Meer info staat in de hoofdpost.
Deze set is aan te vullen of te variëren met deze 18 jarigen.
-AnCnoc 18Y
-GlenGarioch 18Y Renaissance
-Glendronach 18Y Allardice (2018)
-Glenlivet 18Y
-Mortlach 18Y
-Rock Oyster 18Y (Douglas Laing)
-Cask Orkney 18Y (A.D. Rattray)
Maar natuurlijk ook met alle andere flessen op mijn sample lijst.
2 x
Afbeelding

dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Range Share met 18Y OB, Mortlach, GlenGarioch, Bruichladdich, Balblair en BenRiach.

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 23 Jan 2021, 12:37

Nu de bfyb sets de deur uit zijn mogen we ons nu ook weer gaan verheugen op een range share....???

Is al weer een tijdje geleden. En de voorraad is op.

Mag ik aftrappen met een voorzetje met waar ik wel eens wat meer samples van zou willen proberen

Arran: hebben een mooie serie nieuwe flessen. Zijn er betaalbaar wel 8 van te krijgen. Met de 10,18,21, sauternes, amarone, port, sherry Cask, The bothy

Kilchoman: machir bay, sanaig, loch grom, 100% islay, 2010 vintage en nog wel wat anderen

Loch lomond is de vorige keer door meer mensen genoemd.

Tobermory, Ledaig: ledaig 10, 18, 19 oloroso, Rioja, tobermory 12, 12 Port, 18, 20

Verder nog genoemd in vorige polls: tomatin, talisker, Glen scotia (of campbeltown set), Glenmorangie, deanston.

Of iets totaal anders: bourbon set, Ierse set, Azië set, blends set, flora & fauna serie.

Ik hoor wel of je er weer aan wil beginnen en wil graag meedenken en helpen.

Groet Danny
2 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 23 Jan 2021, 14:44

dannyp44 schreef:Nu de bfyb sets de deur uit zijn mogen we ons nu ook weer gaan verheugen op een range share....???

Is al weer een tijdje geleden.

Ja, want stel je voor dat Roelof even aan relaxen toekomt! De lampens!

:lol: :lol:

Laat die man toch even herstellen, Danny!
3 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 23 Jan 2021, 16:26

dannyp44 schreef:Nu de bfyb sets de deur uit zijn mogen we ons nu ook weer gaan verheugen op een range share....???
Is al weer een tijdje geleden. En de voorraad is op.

Hey Danny, de laatste Range Share is inderdaad alweer een tijdje geleden. Ik had eigenlijk min of meer besloten ermee te stoppen, maar het werken aan de BFYB-set heeft me wel weer enthousiast gemaakt.

dannyp44 schreef:Mag ik aftrappen met een voorzetje met waar ik wel eens wat meer samples van zou willen proberen.

Dat mag natuurlijk, ik ben benieuwd of er nog meer geïnteresseerden zijn voor een eventuele nieuwe share.

dannyp44 schreef:-Arran hebben een mooie serie nieuwe flessen. Zijn er betaalbaar wel 8 van te krijgen. Met de 10,18,21, sauternes, amarone, port, sherry Cask, The bothy
-Kilchoman: machir bay, sanaig, loch grom, 100% islay, 2010 vintage en nog wel wat anderen
-Loch lomond is de vorige keer door meer mensen genoemd.
-Tobermory, Ledaig: ledaig 10, 18, 19 oloroso, Rioja, tobermory 12, 12 Port, 18, 20
Verder nog genoemd in vorige polls: tomatin, talisker, Glen scotia (of campbeltown set), Glenmorangie, deanston.
Of iets totaal anders: bourbon set, Ierse set, Azië set, blends set, flora & fauna serie.

Dat zijn inderdaad mooie opties. Ik heb het zelf altijd jammer gevonden dat er nooit genoeg stemmen waren voor een Bowmore of Talisker set. Ook een Arran set zou ik graag nog eens in de Share zien.
In de laatste poll eindigden Deanston en Kilchoman na Mortlach en Benromach op plek 3 en 4.

dannyp44 schreef:Ik hoor wel of je er weer aan wil beginnen en wil graag meedenken en helpen.

Als er genoeg animo is voor 2 of 3 van de bovengenoemde sets, wil ik het over een aantal weken wel weer verzorgen.
8 x
Afbeelding

BarryM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BarryM » 23 Jan 2021, 16:52

Count me in, maar het liefst wel voor een Talisker rangeshare. Naar mijn mening heeft Talisker hele sterke OB's en behoorlijk betaalbaar :duimop
1 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 23 Jan 2021, 17:19

Talisker en Arran zouden wat mij betreft prima opties zijn. Heb je ook echt weer 2 leuke, hele verschillende sets ;) maar....ik zou dr eerst een Polletje aan wagen ;)
1 x
Afbeelding

Nickvanderlinde298
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nickvanderlinde298 » 23 Jan 2021, 17:22

Ik doe mee met wat je kiest. Flore & Fauna lijkt me erg leuk.
Talisker lijkt me leuk. Heb nog wel een oude 10 of 12 staan volgens mij die erbij kan.

Ik doe in ieder geval mee met elke set die je kiest en waarschijnlijk mijn 2 'drinkmaten' ook (die willen je nog hartelijk bedanken voor de BFYB set overigens).
1 x

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 24 Jan 2021, 01:58

Arran zou een goede zijn inderdaad. Alleen aan mij geen setje besteed. Ik heb de afgelopen 2 jaar juist redelijk in Arran verdiept, waardoor ik ze allemaal wel op heb....
Maar voor mensen die het niet kennen is dat zeker wel een goeie!
1 x

Mikser
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Mikser » 24 Jan 2021, 16:02

Freezeroz schreef:Als er genoeg animo is voor 2 of 3 van de bovengenoemde sets, wil ik het over een aantal weken wel weer verzorgen.

Zou niet willen dat je in zwart gat terchtkomt na de BFYB set... dus count me in :bigsmile
1 x
Afbeelding

Raymond CS
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 24 Jan 2021, 16:49

PB gestuurd.
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Bartje'79
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Bartje'79 » 25 Jan 2021, 08:31

Ik hou me ook aanbevolen voor minimaal één, wellicht 2 of 3 setjes vd Arran :duimop
1 x

Nuyts
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Nuyts » 27 Jan 2021, 00:19

Altijd geïnteresseerd in nieuwe range share :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 20 Apr 2021, 09:48

Het Range Share 7 topic staat inmiddels online, ik ga dit topic daarom sluiten.
De Range Share gaat hier verder: viewtopic.php?f=26&t=18813.

Groet Roelof
0 x
Afbeelding

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”