Samples Nickolaas - update 14 juni 2026
Moderator: AquaVitae
Re: Samples Nickolaas
Omdat dit er één is die ik graag bij de geopende strijders heb, zojuist een Blair Athol 1988 vW geplopt en toegevoegd
1 x
Een kneiter van een Loch Lomond toegevoegd. Gister geplopt. Single Cask op first fill Pineau des Charentes. Bommetjegoed.
0 x
Om mijn OCD te vriend te houden nog ééntje geplopt vanaaf. Dan zit ik weer op 10 open flessen, exc geboorteflessen voor kids
..
En die is ook noest. Een Kilchoman 2013, gebotteld voor slijterij Vonk. Gefinshed op port QC. Lekker.
En die is ook noest. Een Kilchoman 2013, gebotteld voor slijterij Vonk. Gefinshed op port QC. Lekker.
1 x
Omdat de Farclas 15yo for NL op ging, een vervanger aan het sherried front gevonden in een mooie HP op sherry!
0 x
Het ging hier een paar dagen terug over goede grains. Toen bedacht ik me dat ik die North British van PST ook had liggen. Die is dus geplopt.
0 x
Wissel in het rumsetje doorgevoerd! Mocht het handig zijn, ik ben vrijdag bij Whisky aan het Strand, dus fysieke deals zijn mogelijk.
0 x
Als ik wat mee kan nemen naar Whisky aan het Strand, laat het dan vooral weten. In dat geval graag uiterlijk moggel.
0 x
Ha Nick
Graag onderstaande samples
Kilchoman 2013 8yo Vonk
Loch Lomond 2008 Exclusive Cask
North British 1988 PST
Ga je toevallig naar Arnhem 18 feb?
Groet
Daan
Graag onderstaande samples
Kilchoman 2013 8yo Vonk