Een rum share - one time only!

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Een rum share - one time only!

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 11 Mar 2021, 10:19

Mooi juist dat het zo actief is en dat iedereen mee wil doen. Maar voortaan wel even wachten tot ik me heb ingeschreven....
3 x

cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 11 Mar 2021, 10:48

Ondanks dat ik niet mee doe, hoor ik heel graag de uitkomsten, Rum blijft interessant.
Succes, maar dat komt ongetwijfeld goed.
Groet Cor
0 x

Sander79
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 11 Mar 2021, 10:55

Blijkt wel weer hoeveel animo er is voor dergelijke (nieuwe) initiatieven :goedgedaan
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 11 Mar 2021, 11:02

Maar voor degenen die deze share gemist hebben maar graag meer ontdekken m.b.t. rum zijn er méér initiatieven he, weliswaar buiten het forum. Ik zag toevallig(?) laatst langs komen dat Dramtime binnenkort een online rumtasting organiseert, en Norbert met zijn Whisky4All ook. En dat zijn dan enkel de initiatieven die ik dan zelf langs zag komen, er is/komt vast nog wel meer.
2 x

Hubert
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Hubert » 11 Mar 2021, 12:44

Oogadal schreef:F
O
M
O
.
.
.
.
:o

Hier zelfs al fomo voor iets waarvan we de inhoud én de prijs nog niet eens kenden :bigsmile
Ben benieuwd naar de set, want veel verder dan zacapa en don papa (die me overigens ook al prima smaken) ben ik nog niet gekomen.
0 x

SecondHandPants
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 11 Mar 2021, 12:51

Dre schreef:Maar voor degenen die deze share gemist hebben maar graag meer ontdekken m.b.t. rum zijn er méér initiatieven he, weliswaar buiten het forum. Ik zag toevallig(?) laatst langs komen dat Dramtime binnenkort een online rumtasting organiseert, en Norbert met zijn Whisky4All ook. En dat zijn dan enkel de initiatieven die ik dan zelf langs zag komen, er is/komt vast nog wel meer.

Deel gerust Dre! Lijkt mij ook leuk en leerzaam om rum iets meer te ontdekken idd. :nat
0 x

Raymond CS
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 11 Mar 2021, 12:57

Oogadal schreef:F
O
M
O
.

:o

Nee hoor, mocht geen whisky meer aanschaven van mijn vrouw deze maand, over rum is niet gesproken :P

Set net betaald, alvast bedankt voor alles, ben wederom heel benieuwd. :yes :yes :yes
1 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Raymond CS
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 11 Mar 2021, 13:01

SecondHandPants schreef:
Dre schreef:Maar voor degenen die deze share gemist hebben maar graag meer ontdekken m.b.t. rum zijn er méér initiatieven he, weliswaar buiten het forum. Ik zag toevallig(?) laatst langs komen dat Dramtime binnenkort een online rumtasting organiseert, en Norbert met zijn Whisky4All ook. En dat zijn dan enkel de initiatieven die ik dan zelf langs zag komen, er is/komt vast nog wel meer.

Deel gerust Dre! Lijkt mij ook leuk en leerzaam om rum iets meer te ontdekken idd. :nat

Ik zag dit nog voorbij komen bij DH17:

Black Tot Global Ambassador Mitch Wilson zal op woensdag 31 Maart 2021 een online proeverij organiseren speciaal voor ons! Tijdens deze proeverij hoor je alles over de Black Tot rum’s en de speciale (en inmiddels uitverkochte!) Black Tot 50th Anniversary Rum, ter ere van 50 jaar afschaffing van de originele ‘Black Tot’…

Een proefset bestaat uit 5 flesjes Black Tot rum, – inclusief 3cl flessen van de gedeconstrueerde componenten van de Black Tot Finest Caribbean Blend (respectievelijk de Barbados, Jamaica en Guyana-elementen), evenals de laatste Finest Caribbean blend zelf en de speciale Black Tot 50th Anniversary Limited Edition-blend. Van ons krijg je er nog een 6e flesje bij (gratis!) met de door Elise gecreërde ‘Tot Fashioned’ cocktail

Een geweldige manier om bekend te raken met de ‘bouwstenen’ van de kern expressie van Black Tot, terwijl het ook de kans biedt om de nieuwe en heel bijzondere 50th Anniversary Edition te kunnen proeven. Een proefset kost € 39,99 per stuk

https://www.dh17.nl/online-rum-tasting-black-tot-rum-31-maart-2021/
1 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 11 Mar 2021, 14:06

SecondHandPants schreef:

Ziet hier, ik heb er even een apart topic van gemaakt waar het volgens mij thuishoort. Doe er je voordeel mee :bigsmile
Online Plantation Rum tasting d.d. 19-03-2021
1 x

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 11 Mar 2021, 14:57

Freezeroz schreef:Het lijkt er inderdaad wel op dat de laatste tijd alle inschrijvingen voor de gestarte initiatieven heel snel vol lopen.
Ik lees de afgelopen maanden toch regelmatig dat leden te laat zijn voor een initiatief omdat ze 2 dagen niet online zijn geweest.
Of dat nou voor een bourbon, Armagnac, bfyb of rum set is, de wens om mee te doen is telkens weer groter dan het aantal beschikbare plekken :Slainte.

Zeker als het een al bestaande set flessen is waarbij de organisator er eentje van ieder heeft. Voor nieuwe nog te kopen flessen zo als jij regelmatig organiseert, zou je aan de hand van de hoeveelheid inschrijvingen nog kunnen besluiten om van alles 2 te kopen en zo de hoeveelheid deelnemers te verdubbelen.

PS: ik ben al aan het F5-en voor de komende "Sherry Share" :P :P :P
3 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 11 Mar 2021, 15:25

MBC schreef:[
PS: ik ben al aan het F5-en voor de komende "Sherry Share" :P :P :P

Inderdaad, ook ik zou best eens een setje mooie PX, Oloroso, Amaroso etc willen proeven :goedgedaan.
1 x
Afbeelding

cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 12 Mar 2021, 01:04

#metoo :bigsmile :bigsmile

Groet Cor
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 12 Mar 2021, 14:48

Alle inschrijvers; het vullen gaat ietsje langer duren; de Dude is door z'n 3cl flesjes heen... :(

Update komt hier te staan.
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Raymond CS
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 12 Mar 2021, 15:54

Oogadal schreef:Alle inschrijvers; het vullen gaat ietsje langer duren; de Dude is door z'n 3cl flesjes heen... :(

Update komt hier te staan.

Makkies aan, komt goed. :goedgedaan
Geen haast toch?
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 21 Mar 2021, 15:07

Alles is afgevuld en gaat morgen met PostNL on tour. Jullie kunnen dus midden van de week pret pakket verwachten.
11 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”