Samples Nickolaas - update 14 juni 2026
Moderator: AquaVitae
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Samples Nickolaas
Veel wisselingen in de basisopstelling! O.a. de Hazelburn Virtual Open Day 2021, een Blair Athol 1995 McG, de 25 jaar oude Arran voor cQs en een fijne Caol Ila geplopt!
0 x
Nog maar een Glen Scotia 2007 van SMWS erbij gezet; alleraardigst beestje!
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Glenfarclas 2004 Autumn Edition for NL toegevoegd! Van een aantal heerlijkheden nog maar 1 of 2 samples, dus snelsnelsnel!
0 x
Glen Scotia vakkundig opgemaakt voor Erik1908
. Mooie peated Arran op sherry erbij gezet!
. Mooie peated Arran op sherry erbij gezet!
1 x
Ha Nick
Als je lijst op de eerste pagina nog klopt dan zou ik dat rijtje graag willen hebben , behalve de Arrans, Blair Athol en Talisker en de rummekes

Als je lijst op de eerste pagina nog klopt dan zou ik dat rijtje graag willen hebben , behalve de Arrans, Blair Athol en Talisker en de rummekes
1 x
PB Daan
En dankzij Daan de lijst weer even geactualiseerd. Het één en ander is pleitos; de Glentauchers WDS is erbij gekomen. Die is overigens bijzonder puik.
En dankzij Daan de lijst weer even geactualiseerd. Het één en ander is pleitos; de Glentauchers WDS is erbij gekomen. Die is overigens bijzonder puik.
1 x
Aantal mooie wissels in de whiskybasis (Hazelburn 2007 13yo en Bunna 2001 CL for The Old Pipe) en in het rumsetje (Foursquare for Rasta Morris) doorgevoerd!
0 x
Ik ben zaterdag overigens op Dutch Whisky Festival, wellicht scheelt dat verzendkosten.
0 x
Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”