Samples ruilen

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

cnnssr
Actief lid
Actief lid

Samples ruilen

Ongelezen berichtdoor cnnssr » 09 Apr 2018, 17:59

Ik wil graag meer verschillende whisky's proberen d.m.v. samples en tegelijkertijd heb ik zelf ook een aantal flessen die ik graag wil delen. Oftewel, ik wil graag samples ruilen :duimop

Bij deze staat hieronder dan ook mijn bescheiden lijstje met samples die ik aanbied voor ruil. Er gaan binnenkort echter ongetwijfeld meer flessen open. Hopelijk zijn er andere beginners met interesse in een leuke ruil! Lijst per 9-4:

-Ardbeg 10, 46%
-Arran 10, 46%
-Caol Ila 12, 43%
-Finlaggan OR, 40%
-Glen Scotia 15, 46%
-Glendronach 12, 43%
-Glenfarclas 12, 43%
-Glenlivet 12, 40%
-Kilkerran 12, 46%
-Kilkerran 8 CS, 55.7%
-Laphroaig QC, 48%
-Ledaig 10, 46.3%
-Longrow Peated, 46%
-Springbank 10, 46%

Als er iets voor je bij zit hoor ik dat graag en dan kunnen we wellicht een leuke ruil doen :) Overigens zijn mijn sampleflesjes 2.5 cl of 4 cl. Ik woon/werk in de regio Den Bosch/Eindhoven, dus als je uit de buurt komt kunnen we misschien wat verzendkosten besparen.

:Slainte
0 x

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Samples ruilen

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 18 Apr 2018, 16:00

Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont. Met iemand ruilen heeft voor mij de voorkeur boven het kopen van samples.
0 x
Afbeelding

cnnssr
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor cnnssr » 18 Apr 2018, 17:09

We kunnen de samples toch ook ruilen via post? Anders wellicht een keer als ik/jij toevallig een keer in de buurt ben(t).
0 x

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 18 Apr 2018, 21:22

Ja natuurlijk kan dat, maar ik zie whisky toch ook als een sociaal gebeuren. Vandaar dat ik graag persoonlijk contact heb met mede ruilers/liefhebbers.
Heb opsturen ook nog nooit gedaan.
0 x
Afbeelding

cnnssr
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor cnnssr » 19 Apr 2018, 07:18

Freezeroz schreef:Ja natuurlijk kan dat, maar ik zie whisky toch ook als een sociaal gebeuren. Vandaar dat ik graag persoonlijk contact heb met mede ruilers/liefhebbers.
Heb opsturen ook nog nooit gedaan.

Dat is ook zeker waar, en ophalen/langsbrengen heeft ook absoluut mijn voorkeur. Maar gezien de afstand...

Anyway, ik heb tussen je open flessen wel een stuk of 5 opties gezien die ik graag zou willen samplen. Mocht jij er ook een aantal van mij interessant vinden, kunnen we even kijken naar de mogelijkheden :)

:Slainte
0 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”