m'n bottle-share-site

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.
Whisky4all
Nieuwkomer
Nieuwkomer

m'n bottle-share-site

Ongelezen berichtdoor Whisky4all » 06 Dec 2017, 15:22

Beste leden,

Nu ik hier wat actiever wil worden, wil ik jullie graag wijzen op mijn open flessen voor bottle share. Een lijst heb ik niet (meer), wel heb ik een website waarop al m’n (particuliere) open flessen staan. En dat zijn er best veel: het gaat om (verschillende) distillaten, om samples van €1,50 (3cl) tot en met €45,00 (2cl). Wekelijks valt er wel wat af, wekelijks komt er wel wat bij. En voor de liefhebbers van Amerikaanse whisky, heel regelmatig staat er wat bij wat niet te koop is in Europa.

Pakketverzending doe ik al vanaf €5,50 (binnen Nederland), kortingen worden automatisch berekend (boven €50, €80 en €100), het is echt appeltje-eitje.

Het enige wat je nodig hebt, is een account. Wil je dat? Stuur me dan je mailadres (in een bericht), dat heb ik nodig om er een aan te maken. Daarna is het een kwestie van inloggen en kiezen maar, aan de hand van meerdere handige zoek- en filteropties.

Groet, Norbert
3 x

MacErik
Senior
Senior

Re: m'n bottle-share-site

Ongelezen berichtdoor MacErik » 06 Dec 2017, 15:57

Klopt helemaal....ook uitgeprobeerd....werkt prima :goedgedaan

Mijn hemel wat een keuze.....600 stuks. Ben nog wel bezig met uitzoeken! :Pipersmile
2 x
Afbeelding

DavidH.
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DavidH. » 06 Dec 2017, 17:38

Ik ga vanavond eens gluren :lekker
1 x

defeatless
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor defeatless » 07 Dec 2017, 00:12

Dit is een aanbeveling voor iedereen!
vorige week wat besteld het ging soepeltjes en snel en tegen eerlijke prijzen
1 x

FGG
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 07 Dec 2017, 07:41

Mmm, het ligt misschien aan mij maar ik zie alleen maar een hoop pagina's die voor m'n neus omhoog schuiven, elke <Lees meer>-knop levert een nieuwe pagina op met een <Lees meer>-knop.

Zie ik iets over het hoofd? :Scratch
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

defeatless
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor defeatless » 07 Dec 2017, 11:26

FGG schreef:Mmm, het ligt misschien aan mij maar ik zie alleen maar een hoop pagina's die voor m'n neus omhoog schuiven, elke <Lees meer>-knop levert een nieuwe pagina op met een <Lees meer>-knop.

Dat ligt inderdaad aan jou Florian :D. Zonder toegangscode en link, kun je niet op de bottleshare pagina komen. Die is zeg maar verstopt achter de gewone pagina.
0 x

FGG
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 07 Dec 2017, 11:28

defeatless schreef:
FGG schreef:Mmm, het ligt misschien aan mij maar ik zie alleen maar een hoop pagina's die voor m'n neus omhoog schuiven, elke <Lees meer>-knop levert een nieuwe pagina op met een <Lees meer>-knop.

Dat ligt inderdaad aan jou Florian :D. Zonder toegangscode en link, kun je niet op de bottleshare pagina komen. Die is zeg maar verstopt achter de gewone pagina.

Ik zag dat je een account nodig had, maar dat het ontbreken daarvan meteen de hele boel zou dicht timmeren...
Maar eens een mailtje aan wagen dan. :HitHead
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Whisky4all
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Whisky4all » 07 Dec 2017, 17:09

Daar is bewust voor gekozen om zakelijk en privé gescheiden te houden. Gelukkig hebben we inmiddels al contact gehad dus als het goed is, is alles nu zichtbaar voor je :) Veel plezier en als ik je nog ergens mee kan helpen, schroom niet!

FGG schreef:Ik zag dat je een account nodig had, maar dat het ontbreken daarvan meteen de hele boel zou dicht timmeren...
Maar eens een mailtje aan wagen dan. :HitHead
0 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”