Mortlach 1962 25Y samaroli
Moderator: AquaVitae
Mortlach 1962 25Y samaroli
Zijn er geinteresseerden voor een 3cl sampleflesje van deze https://www.whiskybase.com/whisky/12035 ... ch-1962-sa
Cultwhisky
Prijs 70 euro voor een 3 cl flesje
Verzenden naar Belgie 10 euro, nederland 18 euro.
Je kan eventueel combineren met andere samples aangeboden in de post onder deze (ook gunnie76 uiteraard)
Ik doe deze alleen open als er genoeg geinteresseerden zijn.
PM bij interesse.
Mvg,
Gunther
Cultwhisky
Prijs 70 euro voor een 3 cl flesje
Verzenden naar Belgie 10 euro, nederland 18 euro.
Je kan eventueel combineren met andere samples aangeboden in de post onder deze (ook gunnie76 uiteraard)
Ik doe deze alleen open als er genoeg geinteresseerden zijn.
PM bij interesse.
Mvg,
Gunther
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Mortlach 1962 25Y samaroli
Postzegels zijn wel duur Zo kort voor Kerst precies... Als je wil, heb er nog aan 4€ per pakket.
Laatst gewijzigd door Bram84 op 09 Okt 2016, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
4 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Als deze truc lukt Søren dan zien we Gunthetzichzelf voorlopig niet meer terug... 

6 x
-
Maurice_Casqueteer
- Senior

Ach, als ie al zijn samples verkoopt maakt ie maar een kleine 500 euro winst op die fles, da's de moeite toch niet?
Ik snap die ophef niet hoor...
Oké vooruit, ook een nog een paar eurootjes op de verzendkosten, maar hé. We zijn liefhebbers toch, dan maakt dat eurootje meer of minder ook niet uit.
</cynische modus>
Ik snap die ophef niet hoor...
Oké vooruit, ook een nog een paar eurootjes op de verzendkosten, maar hé. We zijn liefhebbers toch, dan maakt dat eurootje meer of minder ook niet uit.
</cynische modus>
4 x
Kaching€€€€€$$$$$$££££
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Das geen geld! Kan je er ook nog een sample bowmore 12 bij doen voor 90 euro? Hoorde dat die goed was..

1 x
-
Maurice_Casqueteer
- Senior

MikerG schreef:Das geen geld! Kan je er ook nog een sample bowmore 12 bij doen voor 90 euro? Hoorde dat die goed was..
He is a live !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 x
Ten eerste: het kost mij 8 euro om naar belgie te versturen met track and trace en heb doosjes gekocht om te verzenden, naar nederland kost mij 16,8 euro.
Ten tweede: deze fles heeft mij ongeveer 1200 euro gekost dus de eventuele' winst' valt dus wel degelijk mee. Deze fles staat trouwens te koop voor 1500 euro als ik mij niet vergis bij teh whisky exchange.
Wat is dat hier toch altijd met kritiek te geven op vraagprijzen ofte voor samples ofte voor volle flessen.
Als je deze ergens goedkoper vind, be my guest. Anders koop je hem niet maar hou dan je mond.
Dacht hier werkelijk iemand dat ik deze zou sampelen met verlies?!?!
Ik dacht dat sommige mensen deze unieke gelegenheid zouden willen grijpen om een uitzonderlijke whisky te proeven maar blijkbaar is dit niet zo.
Bij deze uit de verkoop, ik drink hem zelf wel op!
Ten tweede: deze fles heeft mij ongeveer 1200 euro gekost dus de eventuele' winst' valt dus wel degelijk mee. Deze fles staat trouwens te koop voor 1500 euro als ik mij niet vergis bij teh whisky exchange.
Wat is dat hier toch altijd met kritiek te geven op vraagprijzen ofte voor samples ofte voor volle flessen.
Als je deze ergens goedkoper vind, be my guest. Anders koop je hem niet maar hou dan je mond.
Dacht hier werkelijk iemand dat ik deze zou sampelen met verlies?!?!
Ik dacht dat sommige mensen deze unieke gelegenheid zouden willen grijpen om een uitzonderlijke whisky te proeven maar blijkbaar is dit niet zo.
Bij deze uit de verkoop, ik drink hem zelf wel op!
2 x
gunnie76 schreef:ik drink hem zelf wel op!
Nu?
Waarschuwing en informatie over alcohol gebruik en misbruik
1 x
Leuke oude fles dat wel, maar om nou 22 euro winst per 3 cl te vragen dan kan je dit soort reacties verwachten...
0 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Goed idee om 'm zelf op te drinken, dat moet je altijd doen met lekkere whiskies
Maar ruim 430 euro winst als je alle samples zou verkopen.... dat noem ik persoonlijk meer dan "eventuele" winst. Dat is best een aardig bedrag. Er zit dus wel ruimte tussen "met verlies" en dit aanbod.
Ik zal er in ieder geval geen gebruik van maken
Maar ruim 430 euro winst als je alle samples zou verkopen.... dat noem ik persoonlijk meer dan "eventuele" winst. Dat is best een aardig bedrag. Er zit dus wel ruimte tussen "met verlies" en dit aanbod.
Ik zal er in ieder geval geen gebruik van maken
0 x
Als ik even aan het rekenen sla (correct me if I'm wrong):
Sample van 3cl
Fles van 75cl
Maakt 25 samples.
Als die allemaal naar NL verkocht zouden worden dan zou dat 25 x €16,80=€420 aan verzendkosten zijn.
Totale opbrengst: 25 x €70 = €1750 minus €420 aan verzendkosten = €1330
Komt nog bij: 25 sample-flesjes. Geen idee wat die kosten...
Wat moet zo'n fles kosten?
Sample van 3cl
Fles van 75cl
Maakt 25 samples.
Als die allemaal naar NL verkocht zouden worden dan zou dat 25 x €16,80=€420 aan verzendkosten zijn.
Totale opbrengst: 25 x €70 = €1750 minus €420 aan verzendkosten = €1330
Komt nog bij: 25 sample-flesjes. Geen idee wat die kosten...
Wat moet zo'n fles kosten?
0 x
Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”