Ik wil wel graag 2 keer 3cl als dat kan.
Moderator: AquaVitae
caskstrength schreef:poortmh schreef:Ik doe ook mee! Evt te verzenden naar Thijs?
Delen we dat?
Voor mij geen probleem!

squaadgras schreef:Pleurt mij die laatste 6cl dan maar, kom 't t.z.t wel ophalen in de mooiste stad achter de Duintjes!

. Wel komt er nu een reservelijst. Dus mocht je nog interesse hebben, dan kun je je aanmelden.
FGG schreef:Kijk, dit is het punt dat de prijs naar beneden gaat...![]()

RvdB schreef:Voor degenen die het leuk lijkt om deze 21yo te vergelijken met een 16yo (Airigh Nam Beist uit 2006) kan ik er voor €11,- per 3cl (incl glas) een sample bij doen. Heb deze ANB hier open staan en kan er denk ik nog zo'n 10 tot 12 samples uit halen, beperkt beschikbaar dus.
Paul, by no means wil ik je topic kapen maar het idee schoot me te binnenWellicht leuk voor de nieuwsgierigen onder ons. Zoveel ANB's zullen er niet meer open staan/gaan.
, lijkt me alleen handig dat men jou uitsluitend per PB contacteert ipv in dit forum. Dit voorkomt vervuiling (dwz dat ik niet meer precies zie of iemand nu van jou of mij een sample wil)
Houd ik verder m'n mond over 16 jarigen in dit topic en ga ik het over 21 jarigen hebben 

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten