HWF VBT-6: VBT-café
Re: HWF VBT-6: Voorpret
Ook ik heb het VBT-6 pakket in goede orde ontvangen! Bedankt heren, ik heb er zin in!
0 x
Zojuist bevestigd dat alle Nederlandse pakketjes hun weg hebben gevonden naar (soms de buren van) de deelnemers.
*ademt uit*
*ademt uit*
3 x
Matthijs, whiskynerd.
Erg leuk forum dit.
Heel benieuwd hoe dit allemaal pricies werkt,en hoe verschil mensen hebben kwa smaak.
Als ik ooit verder ben gevorderd,wil ik in de toekomst wel eens mee doen.
Succes mensen.ik volg jullie
Heel benieuwd hoe dit allemaal pricies werkt,en hoe verschil mensen hebben kwa smaak.
Als ik ooit verder ben gevorderd,wil ik in de toekomst wel eens mee doen.
Succes mensen.ik volg jullie
1 x
Nu nog even wachten tot de Belgen hun cadeautje thuis krijgen… nogmaals bevestiging dat de verzending reeds is gebeurd!
Verdorie, heb al zin in enkele van de whisky's maar ga me nog een beetje inhouden!
Verdorie, heb al zin in enkele van de whisky's maar ga me nog een beetje inhouden!
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Yapi schreef:Nu nog even wachten tot de Belgen hun cadeautje thuis krijgen… nogmaals bevestiging dat de verzending reeds is gebeurd!
Ow ben benieuwd wat jij dan het liefste wilt proeven 1,2,3,4,5 of toch sample 6
0 x
- Erik Elixir
- Senior

Vanavond even bij Willem in Nijkerk geweest. Bij delen kun je vast overal snel even aan ruiken
Zit mooi spul bij mannen
Zit mooi spul bij mannen

1 x
Pakjes zijn (al even) binnen hoor
Die tweede ziet er lekker donker uit!
Vanavond beginnen met de eerste.
Die tweede ziet er lekker donker uit!
Vanavond beginnen met de eerste.

0 x
Pakketje binnen, mooi gedaan Matti/Yapi. Komend weekend eens beginnen met het ontleden van de inhoud.
Grtz,
EMalt
Grtz,
EMalt
0 x
Ik kom net thuis en mijn vriendin zei dat de samples in de doos gelekt hebben. En in sample 1 zit inderdaad wat minder als de andere.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Peter87 schreef:Ik kom net thuis en mijn vriendin zei dat de samples in de doos gelekt hebben. En in sample 1 zit inderdaad wat minder als de andere.
Toevallig de eerste?
1 x
Haha toevallig wel ja. Ik kan nog niet gesnoept hebben want ik ben net pas thuis.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”