HWF VBT-6: VBT-café
Re: HWF VBT-6: Voorpret

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Ik net zo haha misschien van m'n eigen collectie een keer blind tasten om te proberen.. geweldig om te zien hoe sommige hun Smaak pupillen onder controle hebben[/quote]
Je haalt wat zintuigen door elkaar, je pupillen zitten ergens anders
Heb er weer zin in![/quote]
Hahaha mag ik het op de autocorrect van m'n telefoon gooien?
Je haalt wat zintuigen door elkaar, je pupillen zitten ergens anders
Heb er weer zin in![/quote]
Hahaha mag ik het op de autocorrect van m'n telefoon gooien?

0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Gewoon een vraagje, zijn die pakketen gisteren verstuurd en komen ze "normaal "gesproken vandaag aan, zoniet dan ga ik nu ff boodschappen doen, anders wacht ik nog ff 

0 x
Ze zijn gistermiddag opgepikt bij het DHL servicepunt zie ik, dus ik verwacht ze eigenlijk morgen bij de eerste mensen op de mat.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:Ze zijn gistermiddag opgepikt bij het DHL servicepunt zie ik, dus ik verwacht ze eigenlijk morgen bij de eerste mensen op de mat.
Dan ga ik met een gerust hart boodschappen doen

Laatst gewijzigd door daytona955 op 07 Jan 2015, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:En dit krijgen de deelnemers de komende week thuis. Let ook op de uiterst exacte labelplakskills van Yapi
Met die labelplakskills zit het beter dan de exacte vulskills of ligt dat aan de viscositeit van die dikke sherrybom?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Soundwave schreef:Met die labelplakskills zit het beter dan de exacte vulskills of ligt dat aan de viscositeit van die dikke sherrybom?
Misschien heeft iemand wel zijn lippen even aan jouw sample gezet. You know, kwaliteitscontrole of om zeker te zijn dat het wel de juiste whisky was.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Soundwave schreef:Met die labelplakskills zit het beter dan de exacte vulskills of ligt dat aan de viscositeit van die dikke sherrybom?
Misschien heeft iemand wel zijn lippen even aan jouw sample gezet. You know, kwaliteitscontrole of om zeker te zijn dat het wel de juiste whisky was.
0 x
Soundwave schreef:Matti schreef:En dit krijgen de deelnemers de komende week thuis. Let ook op de uiterst exacte labelplakskills van Yapi
Met die labelplakskills zit het beter dan de exacte vulskills of ligt dat aan de viscositeit van die dikke sherrybom?
Die bom had net wat meer inhoud dan op de fles stond, en dat passen wij dan natuurlijk door naar jullie
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Alle pakketjes zijn inmiddels bij de lokale verdeelcentra en worden vandaag aangeboden...

0 x
Matthijs, whiskynerd.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

de tastings flesjes zijn net binnen gekomen zien er lekker uit
ben zeer benieuwd 
ben zeer benieuwd 
0 x
- defeatless
- Moderator

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”