Een Kavalan Solist zou ik niet zomaar een random batch van kopen omdat de verschillen blijkbaar best groot zijn. Echter, deze heb ik nu blind geproefd (een eerlijker oordeel kan ik dus niet eens hebben) en vond ik fantastisch. Er staat dus inmiddels al een flesje voor mij klaar die ik morgen oppik bij Van Zuylen
HWF Virtuele Blind Tasting-6: Sample-2 (20 t/m 26 januari)
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-6: Sample-2 (20 t/m 26 januari)
Ik koop niet heel snel iets van boven de €100 wat ik niet geproefd heb tenzij bepaalde mensen (het liefst meerdere) het een hele goede score geven en hun beschrijving passen binnen waar mijn voorkeur ligt.
Een Kavalan Solist zou ik niet zomaar een random batch van kopen omdat de verschillen blijkbaar best groot zijn. Echter, deze heb ik nu blind geproefd (een eerlijker oordeel kan ik dus niet eens hebben) en vond ik fantastisch. Er staat dus inmiddels al een flesje voor mij klaar die ik morgen oppik bij Van Zuylen
3 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Willem vd K schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik het probleem nou ook niet meer? Ik heb al lang aangegeven dat mijn opmerking gebaseerd was op de aanname dat die <55 beoordeling een fout was. Dat was het niet, het was je echte mening. Nou, helemaal prima. Dat mag!
Een beetje vreemd om de handdoek in de ring te gaan gooien? Ik zou het jammer vinden als ik daar blijkbaar de oorzaak van ben. Zo was mijn opmerking al helemáál niet bedoelt. Het is toch juist leuk om mee te doen en je eigen mening te staven aan die van anderen? Volgens mij gaat het in dit evenement juist om vrijheid-blijheid en dat moeten we gewoon lekker zo houden wat mij betreft.
nou nou sorry laten we niet alles zo opblazen
daar ben ik wel benieuwd naar.....
0 x
Komende van 'dit scoor ik -10 uit 100' denk ik dat 'dit valt meer in mijn smaak' zó breed is dat het geen censuur behoeft 

3 x
Matthijs, whiskynerd.
Ik heb 'm net nog eens geprobeerd. De whisky wordt omschreven als 'sherry bom', maar ik vind 'm toch duidelijk anders naar sherry smaken dan bijvoorbeeld een Dalmore of een Auchentoshan. Was het inderdaad een first fill en met of zonder finish? Ik krijg het zo snel niet gevonden.
0 x
First fill sherry is dit absoluut, maar ook vooral first fill Europees eiken. Maar hoe dan ook: dit is hoe oude (of heftig gerijpte) sherry-matured-bottelingen smaken 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
- Dram The Man
- Top bijdrager

Matti schreef:First fill sherry is dit absoluut, maar ook vooral first fill Europees eiken. Maar hoe dan ook: dit is hoe oude sherry-matured-bottelingen smaken
En ik was er rotsvast van overtuigd dat deze whisky gefinisht was in porto, madeira of marsala vaten.

0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
- defeatless
- Moderator

gisteren een Blair Athol van Wees gekocht. die van 25 jaar.
Ziet er qua kleur hetzelfde uit .....
spannend!
spannend!
0 x
defeatless schreef:gisteren een Blair Athol van Wees gekocht. die van 25 jaar.
spannend!
Is lekker, heeft meer dat oude meubels, schoenpoets en leer in de smaak. Old-style first fill sherry cask zeg maar.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”