Willem vd K schreef:Sorry mensen, ik wilde echt niemand idioot verklaren. Ook daytona955 niet. Mij leek die score zodanig afwijkend dat het een fout moest zijn, vandaar mijn woordkeuze om die actie "idioot" te noemen. Het was een grappig bedoelde opmerking. Mijn oprechte excuses als dit verkeerd overkwam.

Minder dan 55 punten betekent voor mij dat ik het niet eens zou willen doorslikken. Rijp voor de gootsteen. Dat was dit mijn inziens niet maar blijkbaar valt over smaak nog altijd niet te twisten

Excuses aanvaard, mijn sample is nog meer dan 3/4 vol, dus ik wil het idd niet meer doorslikken. Het sample zal wel gevuld blijven tot dat ik hem op een moment gewoon door de gootsteen weggooi denk ik.
Ik vind het alleen jammer dat voor mij deze tasting naar 2 samples voorbij is. De "fun factor" is er voor mij van af want er blijft toch bij iedere sampeltje wat ik proef een bepaalde nasmaak aan zitten. Dus het zal wel weer een tijdje duren voor dat ik ze ga proeven, ik kijk dan wel als die lekker is wat het was. Ik zal me ook verder niet meer mengen in deze discussie. En voor de mensen die verdere commentaar hebben gegeven, het ging om de Punten die ik had gegeven. Dus iedereen goed lezen in de toekomst

en ging niet om bepaalde tasting notes van bepaalde personen.
Ik wens de rest veel plezier met de Blind tasting. Dit is het laatste wat ik er over zeg, en ga verder er ook niet op in. Dus we kunnen dit met een gerust hart achter ons laten.