HWF Virtuele Blind Tasting-6: Sample-1 (12 t/m 19 januari)
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-6: Sample-1 (12 t/m 19 januari)
Ik moet antibiotica nemen de komende dagen. Ik hoop nog voor de 19de mijn notities door te sturen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Ik ga vanavond nog een keer proeven en hoop dat ik dan mijn bevindingen door kan sturen.
Ik sta er nu nog niet volledig achter wat ik opgeschreven heb.
Ik sta er nu nog niet volledig achter wat ik opgeschreven heb.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Neem je tijd Peter, dat is precies de reden dat we werken met 5cl samples 
Hopelijk komt dat goed idd Johan, en anders kan je iig ruiken...
Hopelijk komt dat goed idd Johan, en anders kan je iig ruiken...
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Ik had vanmiddag even tijd en aangezien 's middags proeven beter gaat besloot ik sample 1 in te schenken. Ik vergat alleen even dag ik een beelke verkouden ben en af en toe m'n neus dicht zit. Op dat moment alleen niet maar na een paar snuffeltjes vertrouwde ik het toch niet. Ik heb het zo terug het flesje in gegoten
Later deze week poging twee 
0 x
Mijn notities zijn ook verstuurd! Ben benieuwd.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Sample 1 zonet geproefd en notities straks insturen. Ik was vergeten hoe lastig het was om nu te wachten tot de bekendmaking
. Wel blij dat we er weer aan begonnen zijn!

0 x
14 notes inmiddels, het druppelt al lekker binnen zo halverwege de werkweek 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- Erik Elixir
- Senior

Afgelopen maandag sample 1 + 2 kunnen proeven. Vanavond mijn notities maar een versturen naar Matti.
Beterschap aan alle verkouden neuzen! Dat is één van de redenen dat ik er gelijk 2 proef.
Beterschap aan alle verkouden neuzen! Dat is één van de redenen dat ik er gelijk 2 proef.
1 x
WhiskyclubSpakenburg schreef:Afgelopen maandag sample 1 + 2 kunnen proeven. Vanavond mijn notities maar een versturen naar Matti.
Daarom probeer ik ook een weekje voor te lopen, verkoudheidje
heb je al snel opgelopen.
0 x
Ik loop zelfs al 3 weken voor... Heb ook pas een flinke verkoudheid gehad en wil geen risico lopen
3 Samples dus vast geproefd, en ik probeer ze nog een keer te proeven voor ik mijn definitieve notes verstuur.
Heb er zin in, ben benieuwd naar de notes van iedereen en de schoten voor de boeg... vorige VBT zat ik er iedere keer zo gigantisch ver naast

3 Samples dus vast geproefd, en ik probeer ze nog een keer te proeven voor ik mijn definitieve notes verstuur.
Heb er zin in, ben benieuwd naar de notes van iedereen en de schoten voor de boeg... vorige VBT zat ik er iedere keer zo gigantisch ver naast

0 x
whiksy schreef:Vorige VBT zat ik er iedere keer zo gigantisch ver naast![]()
ik doe mee!Notes gaan zo naar Matthijs.
1 x
- defeatless
- Moderator

Matti buldert dagelijks van het lachen en kan halverwege geen inzendingen meer lezen zonder aan het zuurstof te moeten waarschijnlijk
.
.
0 x
Valt reuze mee hoor, en hoewel het natuurlijk leuk is als je in de buurt zit gaat het daar uiteindelijk niet om. De vbt is juist een evenement waar je samen met liefhebbers van alle ervarings- en kennisniveau's vrijuit kan praten over een whisky, zonder al te veel zelfbewustheid 
Wat niet wil zeggen dat Bart en ik niet blij zijn als een whisky goed geraden wordt en niet een beetje zullen gniffelen als de onvermijdelijke instinker inderdaad wat mensen pootje licht
Wat niet wil zeggen dat Bart en ik niet blij zijn als een whisky goed geraden wordt en niet een beetje zullen gniffelen als de onvermijdelijke instinker inderdaad wat mensen pootje licht
1 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:Valt reuze mee hoor, en hoewel het natuurlijk leuk is als je in de buurt zit gaat het daar uiteindelijk niet om. De vbt is juist een evenement waar je samen met liefhebbers van alle ervarings- en kennisniveau's vrijuit kan praten over een whisky, zonder al te veel zelfbewustheid
Wat niet wil zeggen dat Bart en ik niet blij zijn amls een whisky goed geraden wordt en niet een beetje zullen gniffelen als de onvermijdelijke instinker inderdaad wat mensen pootje licht
Dan denk ik dat ik bij sample 1 al het schip in ga! Haha. Die was voor mij gevoelsmatig zo herkenbaar dat ik me niet kan voorstellen dat dat het ook is
1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”