. Ben vergeten water toe te voegen, maar heb nog een beetje om 'na te proeven' na de bekendmaking.Grtz,
EMalt
. Ben vergeten water toe te voegen, maar heb nog een beetje om 'na te proeven' na de bekendmaking.

Tomh schreef:[...] Heb het idee dat ik door alle zwaar geturfde whiskies de subtiele turf niet meer herken.. Was me totaal niet opgevallen.
Peter87 schreef:Ik heb deze eigenlijk vrij snel geproefd en ook maar 1 keer omdat ik het erg druk heb gehad.
Ik heb dit weekend wel rustig whisky kunnen drinken maar toen had ik m'n notities al verstuurd.
Ik heb ook geen peat gevonden zo ver ik me herrinner. Misschien het zoute waar ik het over had?
Ik vond hem wel weer lekker. Ik hoop dat hij betaalbaar is.

Tomh schreef:Gaaf om te lezen allemaal. Reuze benieuwd! Had 'm overall wel een hogere score verwacht, een top whisky naar mijn mening. Heb het idee dat ik door alle zwaar geturfde whiskies de subtiele turf niet meer herken.. Was me totaal niet opgevallen.![]()
... Door dit VBT mijn focus op geturfde whiskies weer doen verzwakken, wat zijn er veel fantastische whiskies!

Yapi schreef:
Een mooie little clybow afsluiter, al zeg ik het zelf... Maar... Niet simpel!

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten