Eaglesburn

Whisky uit overige landen, dus niet onder te brengen in een land- of regio-specifiek forum.
Eaglesburn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Eaglesburn

Ongelezen berichtdoor Eaglesburn » 28 Sep 2023, 16:21

Beste allemaal,

Er moet ons iets van het hart, namelijk, wij gaan stoppen. Helaas zijn we genoodzaakt om door zowel alle financiële drempels, lees inflatie, energie en tegen vallen van de verkoop na Corona alsmede het wegvallen van ons huur pand volgend jaar te gaan stoppen.

De aankomende tijd zullen we nog producten uitbrengen, denk aan een laatste rum en een whisky wat de final edition gaat worden.

Mochten jullie meer willen weten schroom niet om ons te mailen op info@eaglesburndistillery.com

Wat we sowieso nog in de aanbieding hebben voor eventuele liefhebbers is 2 hele mooie 50L vaten met daarin 25/30L 4 jaar oude whisky, deze zijn te koop voor €1850,- inclusief btw en flessen van 0.7 liter om de whisky in te stoppen. Mochten mensen zoiets hebben van ik wil een eigen vat, mail ons dan!

Verder mocht je een fles final edition willen pre orderen, mail ons dan, deze zullen €50,- gaan kosten voor 0.7L/700ml

Dank jullie voor de 8 mooie jaren

Bart Joosten
Renée Beerens-Joosten
2 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Eaglesburn

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 28 Sep 2023, 17:02

Beste Renée en Bart,

Joh, wat een vervelend bericht om te moeten lezen!
Ik heb tot nu toe met veel plezier je bottelingen gekocht en gedronken en om dit te nu lezen, in een tijd waar het ene na het andere intitiatief uit de grond wordt gestampt is best jammer.

Veel sterkte en uiteraard succes met verkoop van de restanten en final edition botteling.

Groet, André
0 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 28 Sep 2023, 19:33

Hey Bart, jammer dat jullie geen kans zien om door te gaan.
Ik wist al een tijdje dat je met de gedachte speelde, nu heb je het dus definitief èn wereldkundig gemaakt. Afstand nemen van iets waar je jarenlang zo intensief en vol passie mee bezig bent geweest is nooit makkelijk.
Heel veel succes met het van de hand doen van je boedel.
Kan je wat meer vertellen over die final edition :Slainte ?

Je stoppen heeft voor mij wel een groot voordeel ;). Ineens ben ik in het bezit van meerdere closed distillerie flessen :P.
1 x
Afbeelding

Nederland-paraat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 28 Sep 2023, 20:30

Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Hopelijk brengt de toekomst veel goeds, het distilleren gaat je nooit loslaten is mijn ervaring.

Je hebt een mailtje gekregen voor de vaten + eventueel inventaris. Aangezien wij met dit avontuur beginnen kan ik je hierin meer helpen.
0 x

Petrovitski
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Petrovitski » 28 Sep 2023, 21:40

Hoi Bart,

Wat jammer dat jullie moeten stoppen.
Mijn vader en ik hebben het erg naar onze zin gehad, toen je ons hebt rondgeleid.
Klein maar fijn, was onze indruk.
Zonde dat een leuke destilleerderij met mooie producten gaat verdwijnen.
Veel succes verder in wat jullie nu dan ook gaan doen.
0 x
Afbeelding

Terug naar “Whisky uit overige landen”