Hammer head 23

Whisky uit overige landen, dus niet onder te brengen in een land- of regio-specifiek forum.
Triggahfinggah
Actief lid
Actief lid

Hammer head 23

Ongelezen berichtdoor Triggahfinggah » 16 Nov 2016, 23:28

Betste whisky kenners!
Ik heb vandaag eens wat nieuws opengetrokken, en weet naar 2 glazen nog steeds niet wat ik ervan moet denken! Het gaat hier om de hammer head 23 van 1989...
Als ik eraan ruik denk ik dat ik euro 95 ben aan het tanken en een vanille stokje in mijn handen heb. Beetje raar maar soms vind ik benzine nog lekker ruiken ook :Tongue . De smaak kan ik niet goed plaatsen (de geur wss ook niet) maar vind het niet verkeerd, zeker de afdronk niet die vrij lang blijft plakken. Heeft iemand anders ervaring met deze whisky dan hoor ik het graag wat jij ervan vind.

Gr vincent
Laatst gewijzigd door Triggahfinggah op 18 Nov 2016, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Paulini
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Hammer head 23

Ongelezen berichtdoor Paulini » 17 Nov 2016, 15:32

Voor mij al een hele tijd geleden dat ik deze gedronken heb. Wat ik me kan herinneren is dat hij eigenlijk best lekker was. Hij deed me denken aan een blend, smaakprofiel ala ballantines.

De benzine zie jij beschrijft kan ik me niet herinneren. Wat ik nog wel weet is dat hij eigenlijk veel jonger proefde dan die 23 jaar, vrij korte afdronk.

Er is ook een 25 jaar oude, die is 3x zo duur...
1 x

JayDie
Moderator
Moderator

Re: Hammer head 23

Ongelezen berichtdoor JayDie » 20 Nov 2016, 16:12

0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Terug naar “Whisky uit overige landen”