Ik moet zeggen dat hij inderdaad wel een beetje weg heeft van whisky likeur, de sinaasappelschillen hebben een behoorlijke stempel op de whisky gedrukt, maar als je daarvan houdt en hem met die insteek drinkt
is was hij zalig

(mijn fles is inmiddels leeg)
Echter tegen de huidige prijs zou ik deze niet direct weer kopen, maar als je de quote leest "
The first batch of 900 bottles" zou je er ook op kunnen gokken dat er een tweede batch komt en die tijdig proberen te bemachtigen

(mijn flesje kostte minder dan 60 euro)...