Oogadal schreef::P Probeer een sample te scoren zou ik zeggen. Of boek een tour daar, als je geluk hebt is de stoker niet al te chagrijnig en kun je 'm onderweg proeven....
Eerst maar eens een sample. Valt het tegen dan ben ik sneller klaar.

Oogadal schreef::P Probeer een sample te scoren zou ik zeggen. Of boek een tour daar, als je geluk hebt is de stoker niet al te chagrijnig en kun je 'm onderweg proeven....

Freddy schreef:Ik ga die van mij niet in samples aanbieden maar je mag deze wel overnemen voor €45,00

Freddy schreef:Deze heb ik zelf nog niet geproefd.
Maar heb wel eens een red wine cask van een ander jaartal gehad.
Die vondt ik toen niet echt bijzonder.

Stormbringer schreef:Ik ben een beginner, dus ik proef (nog) alles.

Oogadal schreef:Stormbringer schreef:Ik ben een beginner, dus ik proef (nog) alles.
Eehh, je probeert alles en proeft nog weinig bedoel je zeker![]()
No worries, veel proberen is en blijft toch het mooiste, of je nou beginner bent of niet!

Stormbringer schreef:Freddy schreef:Deze heb ik zelf nog niet geproefd.
Maar heb wel eens een red wine cask van een ander jaartal gehad.
Die vondt ik toen niet echt bijzonder.
Ik ben een beginner, dus ik proef (nog) alles.
Oogadal schreef:Stormbringer schreef:Ik ben een beginner, dus ik proef (nog) alles.
Eehh, je probeert alles en proeft nog weinig bedoel je zeker![]()
No worries, veel proberen is en blijft toch het mooiste, of je nou beginner bent of niet!

Matholar schreef:Sind kort een fles Den Hool Drenste whisky in bezit. De Veenhaar 2010. Zes jaar oud, niet verkeerd.

thijs100 schreef:Wanneer is iets Drentse whisky? De ingrediënten komen uit Drente, maar deze whisky is gedistilleerd bij/door Zuidam. Voor mij is het dan gewoon een Zuidam whisky.
Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten