caskstrength schreef:Goed gevonden Thijs!
Ik heb 'm niet gevonden, de link werd me door meerdere mensen gestuurd
caskstrength schreef:Goed gevonden Thijs!
caskstrength schreef:Goed gevonden Thijs!![]()
Ook hier fantaseert men er weer vrolijk op los: onbetwist van de beste kwaliteit, yeah right...
Plus deze:Hoewel de whisky nu al door velen wordt geroemd kan deze pas over twee jaar als whisky op de markt worden gebracht.
![]()
![]()
shadowcollector schreef:Ongelimiteerd mineraalwater... Dat doet het hem...

thijs100 schreef:caskstrength schreef:Goed gevonden Thijs!
Ik heb 'm niet gevonden, de link werd me door meerdere mensen gestuurd

caskstrength schreef:Nee Florian, die krijg je in een beschaafde wereld niet. Liegen om te verkopen is niet toegestaan. Dat dit er volgens sommigen bij lijkt te horen is kwalijk.
Laten we eerlijk zijn: dit komt toch merkwaardig over: hij is een jaar (of minder) bezig en wil nu de tent al verkopen. Daarbij gebruikt hij dubieuze cijfers. Capaciteit wordt niet uitgedrukt in liters drank van 40%, maar in LPA (litres of pure alcohol). Referentiebronnen voor de verkoop zijn ook erg rooskleurig.
Het lijkt me sterk als zo'n verhaal interesse van serieuze partijen wekt.

caskstrength schreef:Nee Florian, die krijg je in een beschaafde wereld niet. Liegen om te verkopen is niet toegestaan. Dat dit er volgens sommigen bij lijkt te horen is kwalijk.
Laten we eerlijk zijn: dit komt toch merkwaardig over: hij is een jaar (of minder) bezig en wil nu de tent al verkopen. Daarbij gebruikt hij dubieuze cijfers. Capaciteit wordt niet uitgedrukt in liters drank van 40%, maar in LPA (litres of pure alcohol). Referentiebronnen voor de verkoop zijn ook erg rooskleurig.
Het lijkt me sterk als zo'n verhaal interesse van serieuze partijen wekt.

Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast