defeatless schreef:Volledige transparantie over de financiën is nergens te krijgen (grappig genoeg kwam Eaglesburn daar dus het dichtste bij hier op het forum).
Klopt, maar volledige transparantie, ik denk dat ik over de acht jaar heen een kleine €100.000,- in Eaglesburn heb gestoken, tuurlijk wat er verdient is is ook terug gevloeid in het bedrijf, maar de afgelopen jaren sinds corona heeft het me alleen maar geld gekost, zeg een huur a 12k op jaarbasis. Die ik dan weer in de media heb moeten verdienen. Al met al was het een mooi avontuur, en voor de volledigheid er is bij mij alleen maar zuurverdiende eigen euro's in de zaak gegaan nooit een cent subsidie (vind het ook zwaar onbeschoft om dat te doen) gekregen of gewild.
En ja, mn pand word gesloopt voor de bouw van appartementen dat is 1 reden om te stoppen, maar ook de markt waar geconcurreerd wordt door subsidieslurpers die er tonnen tegen aan gooien om de producten maar in de Mitra of de Gall te krijgen, en dan niet te vergeten onze vriend Vladimir die er voor gezorgd heeft dat de prijs van mout van 600€ de ton naar 2400€ de ton en hoger is gegaan.