Ongelezen berichtdoor Eaglesburn » 11 Feb 2022, 06:51
Dames Heren,
Allereerst excuses voor de vertraging, we hebben nog niks laten weten, heel slordig van mij/ ons.
De reden hier achter is tweevoudig, de eerste, een overlijden in de vrienden kring van mijn vrouw, haar beste vriendin was ernstig ziek en heeft afgelopen woensdag uiteindelijk besloten uit het leven te stappen, dit heeft heel januari gespeeld en dus hebben we even geen tijd gehad om de focus op de zaak te hebben.
De tweede heeft hier ook mee te maken, namelijk dat de eerste whisky die we gaan uitbrengen een memorial whisky zal worden. Deze gaan we op haar verjaardag uitbrengen. Die is echter 6 april, en dus zal iedereen nog heel even geduld moeten hebben.
Het vat wat we hiervoor gaan gebruiken gaat namelijk een vier jaar oude whisky zijn die 22 maart dit jaar vier wordt.
Ook gaat dit de eerst vier jaar oude release worden die in een 70cl fles komt te zitten. Wel wat aangelengd naar
ongeveer op 53% abv, in plaats van de 62,2% waar deze nu op zit.
Ook kan ik jullie vertellen dat er al 24 liter uit dit 50 liter vat is verdampt....
De week van 22 maart komen de samples naar het test panel toe.
Verder zal ik zorgen dat er dan ook een sample bij zit van de derde fles uit de trilogie.
Ik heb ieders adres onder tussen, dus dat komt helemaal goed.
Sorry voor de onduidelijkheid, ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen.
Groet
Bart
7 x