Brugse Whisky Company

Whisky uit overige landen, dus niet onder te brengen in een land- of regio-specifiek forum.
bwc
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Brugse Whisky Company

Ongelezen berichtdoor bwc » 04 Sep 2019, 21:52

We zijn de nieuwste producent van whisky maar kampen nu nog met de vergunningen.
De Belgische douane is nogal traag zodat het nog maanden kan duren eer we echt van start kunnen gaan.

Het gaat om een echt Brugs product en de vaten gaan ook opgeslagen worden in Brugge.

Weet iemand hoelang er over gaat tussen de aanvraag bij de douane en het verkrijgen van de vergunning ?
Ik krijg daar nogal uitlopende informatie over die gaan van 2 weken tot 5 maand.
0 x

Nuyts
Senior
Senior

Re: Brugse Whisky Company

Ongelezen berichtdoor Nuyts » 05 Sep 2019, 07:57

bwc schreef:We zijn de nieuwste producent van whisky maar kampen nu nog met de vergunningen.
De Belgische douane is nogal traag zodat het nog maanden kan duren eer we echt van start kunnen gaan.

Het gaat om een echt Brugs product en de vaten gaan ook opgeslagen worden in Brugge.

Weet iemand hoelang er over gaat tussen de aanvraag bij de douane en het verkrijgen van de vergunning ?
Ik krijg daar nogal uitlopende informatie over die gaan van 2 weken tot 5 maand.

Wat zou je ervan denken om eerst jezelf even voor te stellen op het forum?
Misschien kan je daar alsook eens uitleggen wie jullie zijn, wat jullie gaan doen, vanwaar het idee komt, etc etc etc...
Bovenstaande post zegt bitter weinig en wie weet kan je hier wel op uitgebreide interesse rekenen?
Wat de douane betreft... geen idee maar geduld zal beloond worden ;)
3 x
Afbeelding

Reichenbach
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Brugse Whisky Company

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 08 Sep 2019, 20:59

bwc schreef:We zijn de nieuwste producent van whisky
Volgens mij ben je dat pas, drie jaar (en een dag) nadat je weet hoe het moet.
2 x

Terug naar “Whisky uit overige landen”