foreman fine old whisky

Whisky uit overige landen, dus niet onder te brengen in een land- of regio-specifiek forum.
neo
Actief lid
Actief lid

foreman fine old whisky

Ongelezen berichtdoor neo » 07 Jan 2018, 10:16

ik heb al heel wat tijd gestoken om enige informatie te vinden of deze fles die ik gekregen heb, de persoon waar ik de fles van kreeg wist er ook niets over te zeggen .

Nu het is een liter fles met naam , Foreman fine old whisky hier de link naar de afbeelding https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/101125/foreman-fine-old-whisky

Nu er zit ook redelijk wat bezinksel in de fles wat mij wat zorgen maakt ? maar dat heb ik gelezen hier op het forum dat het redelijk veilig is om te drinken .
op de fles staat ook whisky , geschreven als whiskies dat is ook raar ?

moest er iemand iets weten over deze fles zou fijn zijn wat meer info te hebben .

bedankt
0 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Re: foreman fine old whisky

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 07 Jan 2018, 13:27

Hrm...

Een Spaanse Marktplaats/Ebay-achtig site gevonden die losse labels verkoopt.
https://www.todocoleccion.net/etiquetas ... ~x33747427

Er bestaat dus een kans dat er een huisbrouwsel inzit wat niet overeenkomt aan de opdruk van het label.

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

neo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor neo » 12 Jan 2018, 17:53

cool bedank voor de info , ja ik denk het ook ik ga ze eens open doen en kijken he zou dat veilig zijn om te drinken ?
0 x

neo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor neo » 12 Jan 2018, 18:02

hola iets gevonden ik ga er toch niet van drinken , weggieten denk ik http://www.lancashiretelegraph.co.uk/news/1476576.Pair_fined_over____deadly____vodka :boos :boos :vies
0 x

Dre
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 12 Jan 2018, 18:20

neo schreef:hola iets gevonden ik ga er toch niet van drinken , weggieten denk ik http://www.lancashiretelegraph.co.uk/news/1476576.Pair_fined_over____deadly____vodka :boos :boos :vies

Hm, dan zou ik toch nog maar eens goed kijken naar en nadenken over de persoon die jou die fles gegeven heeft... ;)
2 x

Reichenbach
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 12 Jan 2018, 18:36

neo schreef:hola iets gevonden ik ga er toch niet van drinken , weggieten denk ik http://www.lancashiretelegraph.co.uk/news/1476576.Pair_fined_over____deadly____vodka :boos :boos :vies
Weggieten is ook weer wat. Bewaren als curiositeit. De Van Meegerens zijn tegenwoordig ook wel wat waard.
0 x

neo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor neo » 12 Jan 2018, 18:55

Dre schreef:

Hm, dan zou ik toch nog maar eens goed kijken naar en nadenken over de persoon die jou die fles gegeven heeft... ;)

Ja dre , die persoon kon er ook niets over vinden, hij had die zelf ergens bij gekregen met een verzameling wijn op te kopen . ik heb 5 euro gegeven voor die fles .
0 x

Dre
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 12 Jan 2018, 19:01

neo schreef:... ik heb 5 euro gegeven voor die fles .

5 euro voor een liter verdelgingsmiddel (van wat dan ook), da's geen geld :bigsmile
Maar wat hier boven ook al gesuggereerd werd, voor dat geld zou ik hem lekker dicht laten, op een bepaalde manier toch een bijzonder flesje, sowieso eentje met een verhaal. Ook leuk toch ;)
0 x

neo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor neo » 13 Jan 2018, 10:54

Dre schreef:
neo schreef:... ik heb 5 euro gegeven voor die fles .

5 euro voor een liter verdelgingsmiddel (van wat dan ook), da's geen geld :bigsmile
Maar wat hier boven ook al gesuggereerd werd, voor dat geld zou ik hem lekker dicht laten, op een bepaalde manier toch een bijzonder flesje, sowieso eentje met een verhaal. Ook leuk toch ;)

Ja eigenlijk wel , mooi in de kast zetten altijd mooi als je een whisky met vrienden aan het drinken bent en dan het verhaal bij die fles vertellen :goedgedaan zal ze toch maar bijhouden .
0 x

pascaldo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor pascaldo » 14 Jan 2018, 19:54

Misschien ook maar meteen het artikel uitdraaien en daarbij leggen, zodat je je ook nooit kan vergissen of het vergeet en er per ongeluk toch van gaat drinken :HitHead :SadHead
0 x
Afbeelding

neo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor neo » 14 Jan 2018, 20:46

pascaldo schreef:Misschien ook maar meteen het artikel uitdraaien en daarbij leggen, zodat je je ook nooit kan vergissen of het vergeet en er per ongeluk toch van gaat drinken :HitHead :SadHead

Ja heb ik gedaan heb er een label aan gehangen , :duimop
1 x

Terug naar “Whisky uit overige landen”