Willem vd K schreef:Ik heb gisteren alle VBT5 samples nog eens in het glas gedaan en een directe vergelijking met alle 6 gedaan. En natuurlijk heerlijk genoten van de fantastische whisky'sIk heb hier en daar m'n beoordelings zelfs ietsjes bijgespijkerd. Is het niet leuk als we, net als voorgaande editie(s), een eindoordeel-topic maken? Met zo'n poll welke de toppers van deze VBT waren? Die mis ik eigenlijk wel
Willem vd K schreef:Jammer... Blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt? De VBT voelt nog niet af omdat er geen eindoordeel geweest is?
Tomh schreef:Ik begrijp dat er met het wegvallen piet, de belangrijkste VBT-initiatiefnemer, niet zo snel doorgegaan is met een VTB 6. Ik vroeg me af of er met de huidige moderators (niet de minste heb ik gemerkt) nog een VBT 6 in het verschiet ligt. Of is dit lastiger te realiseren zonder de inzet van Piet? Ik heb bij de vorige edities niet mee gedaan en ik denk dat ik bij een nieuwe versie ook zal stoeien met mijn inbreng dan, maar het lijkt me een leuke ervaring om mee te doen.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten