Turf haalde ik er ook niet uit. Een klein beetje rook in de finish, dat wel. Maar dat was zeker geen turfrook.
Kay schreef:Apart, bij sample 4 werd Springbank vaker genoemd.
Soundwave schreef:Kay schreef:Apart, bij sample 4 werd Springbank vaker genoemd.
Heb jij de Gaja Barolo al eens geproefd? Leek mij ook nog wel een mogelijke kandidaat.
edit: aah aan WB te zien wel, opzich verschillen je notities niet eens zoveel van wat je bij de Gaja Barolo aangaf, al noemde je daar de wijn ipv sherry, maar dat kan natuurlijk voorkennis zijn geweest toen
thijs100 schreef:Grappig om bij Caspar te zien dat hij denkt aan een Linkwood. Ik heb exact dezelfde 15yo G&M Linkwood als hem gehad, en ik vind 'm er totaal niet op lijken
Turf haalde ik er ook niet uit. Een klein beetje rook in de finish, dat wel. Maar dat was zeker geen turfrook.
C C K schreef:De Linkwood kwam echt door het muffige/aardse vleugje, iets dat ik vaker in proefnotities langs zien komen maar zelf alleen ken van die Linkwood. Haalde jij niet zo'n vleugje uit jouw linkwood?
Deunemans schreef:@CCK; ik hoop toch van niet, maar begin nu wel ernstig te twijfelenIk loop al weken met een verkoudheid die maar niet over lijkt te gaan en die beïnvloed natuurlijk wel het nodige qua reuk en smaak, maar nogmaals, ik was behoorlijk overtuigd dat dit een Ledaig was. Volgende keer maar ietwat meer genuanceerder notes verstrekken om de hoon van het forum te kunnen ontduiken
Maar goed, laten we de onthulling afwachten. Neemt niet weg dat ik het een bijzonder smakelijk sample vind.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten